jojjothewiki

Alla inlägg under januari 2011

Av Jojjo - 30 januari 2011 18:57

Ja i mitt fall är det faktiskt det... mina föräldrar är ju skilda och jag bor hos min mamma, så även mina syskon, men jag är trött på dem. Att aldrig någonsin få ha något privatliv är jobbigt och syskon är värre, jag har ett val: att antingen fortsätta som jag gör, med mitt liv alltså, eller att flytta till pappa varannan vecka och byta skola, men jag vet inte om jag kan lämna min bästa vän och börja om liksom. Det är jättesvårt och jag vet uppriktigt sagt inte vad jag ska göra.  För jag klarar knappt att bo med mina syskon, asså jag förstår om ni inte förstår, men jag kanske är svag.. jag vet inte men om du har något förslag, give me plz... I need it! <3

 

Ska iaf fika nu, puss (L)

Av Jojjo - 30 januari 2011 11:40

Japp, jag hatar faktiskt söndagar.

Liksom, man vaknar och inser att helgen typ är slut, det är då man inser att det är skola imorn, det är då man inser (i alla fall varannan helg) att man måste åka hem till helvetet... eller ja, alla syskon *suck*
och framför allt, inget är öppet -.-'

Men men, till det positiva... ähm... denna söndagen har i alla fall börjat lite bra x)

Ähm...okej, jag diggar just nu någon låt på rix FM (hehe, jag låter ju som rena rama Einsten) och pratar med my wonderful friends ;)

ja... det är la det :)

   Voila.. (stavning) nicig zebra-tröja, well... why not?

 

Men innan ni sticker tycker jag att ni ska kolla in tjejen jag länkat   

 www.plumbob.blogg.se

 

 Puss på er ;)

Av Jojjo - 29 januari 2011 21:34

 Asså, denna dagen har bokstavligen släpat sig fram. Den började med att jag vaknade klockan 3 i "morse" (vilken idiot kan kalla tre för morgon? klockan tre sover väl alla djupt och ä som döda.. eller?) och kände mig verkligen illamående, men när det gått över somnade jag om. Och sov till typ halv ett! 
Då väckte pappa mig så jag var liksom... tvungen att gå upp.

Efter det gick vi til affären och handlade dagens mat, sen kollade jag på en prinsessas dagbok (ettan) och nu sitter jag här... typ xD

 

Okej... jag från idag   

  

 

Puss och Kram :)

Av Jojjo - 27 januari 2011 22:04

Ja asså nu sitter jag här med en übersöt syster, nu är hon faktiskt söt. xD

Ibland. Men på bilden vi tog blev hon... SÖT! x)

öh.. ja ser lite weird ut men who cares? :p

Tha picture -->    Aah som sagt, jag ser lite weird ut ;)

 

Puss :)

Av Jojjo - 27 januari 2011 20:36

Alltså... jag vet inte riktigt men jag kan ha börjat bli galen, liksom... jag BLOGGAR igen  
Trodde aldrig att detta skulle hända men det gjorde det så det får bli mitt första bevis på att inget blir som man förväntar sig... ;)

 

Annars snackar jag med Jonna om att hon aldrig (verkligen aldrig) kan lyssna på vad man säger, sen är det ju så att jag faktiskt suckar.. för.. 18:e gången eftersom mormor är barnvakt här hemma.

Ser på Sveriges värsta bilförare och.. skrattar eftersom jag föddes lite skadeglad x)

Men något som skrämmer mig är hur många puckon det finns som faktiskt tagit ett körkort någon gång i livet, förstår det bara inte. Men ingen har ju å andra sidan bett mig att fatta så varför klaga?

 

Okej, en sista ASVIKTIG sak (hehe): Imorn ska ja fota loss med Jossan i skolan och aah, tycker det ska bli askul, om batterierna till kameran ändå kunde ladda klart -.-
hehe

 

Men tack för att du läser! ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards