jojjothewiki

Alla inlägg under mars 2011

Av Jojjo - 23 mars 2011 19:51

Och länge sen. Känner att jag glömt bort min lilla blogg ett tag här, haft visa i alla fall. Är på ett dagis i närheten och det är jättetrevligt. Är dessutom ledig idag vilket är bra eftersom jag ska upp klockan halv 6 imorgon bitti. Kommer vara helt död har jag en känsla av ;)

Anyway! Känner mig sådär lagom rolig och söt idag (hehe) lite dryg också.

Tittade på foton igår på när jag var liten och insåg att jag var riktigt söt. Kort på det kommer när min kamera är här så att jag kan ladda över bilderna i datorn :)

men nu orkar jag hur som helst inte skriva mer.

Så ha det gött.

Haha så knäppt rolig.


Bye bye   ♥

Av Jojjo - 16 mars 2011 21:10

One nightmare can hold me against you.

Two nightmares would make me sick!

Three would kill me and four would

revive me again.


HAHA, vilken underbar fantasi jag har!

Inget precis speciellt. Men.... aow... det lät ju bra.

Av Jojjo - 15 mars 2011 19:38

Ja, stämmer bra på min dag tycker jag.

Morgon: Vaknade och insåg att mitt huvud värkte bara av att jag rörde på det, så jag blev liggande där i några timmar till. Gick upp vid tio och åt frukost, gick sen och läste, i några timmar. (räknade inte)


Middag: Tog en liten paus från boken (så länge vi båda andas eftersom Bree Tanners andra liv tog slut igår) och åt middag, otroligt gott eftersom jag var så hungrig, började läsa igen.


Eftermiddag: Orkade inte läsa längre så jag satt och tittade på ett avsnitt av simpsons, kul... som vanligt. 


Kväll: Sitter här och gör en otroligt tråkig sammanfattning av min dag... hehe..


I alla fall, ska på "kvartsamtal" imorn... usch!

Jaja, kommer väl klara mig... HOPPAS HOPPAS HOPPAS! 


Haha!

   Haha, ser väl liite gullig ut i alla fall?

Jaja, ha det bra alla små skitungar   

Av Jojjo - 13 mars 2011 18:59

Aah... eller okej, nä! Det var väl ingen surprise, men det blev det när jag och underbara Belinda skulle fota och batterierna dog. Vi gick in och skulle stoppa i nya, de va självklart urladdade... trodde vi. Men det var i själva verket så att de inte funkade. TYPISKT!

Så det blidde bara 74 foton. Så boring. Men det är ju så vi klarade oss, har lite att redigera i typ tre veckor frmöver i alla fall :)

           Laught out!       

   Not just A little bit cool ♥


Awwe, så underbar helg Belinda ♥


I alla fall, vi såg på American Pie också, nu fattar jag va alla snackar om   


Hejdå iaf 

Av Jojjo - 11 mars 2011 16:15

yeah! Då är man glad :)

Men då ska man va hos Belinda i helgen dårå :D

Det betyder foto, mycket foto. Och skratt, ännu mer skratt.

Sen står det säkert för lite film och lite retsamhet också. Men det kan ju fortfarande inte bli bättre, om man inte fick åka redan nu då, det vill säga. Men om 45 minuter så är jag on my way :)

Men i alla fall. Står och skriver, känner mig liten och rolig.. haha, men vem gör inte det? De ä ju som sagt Fredag! 

Har skinande röda naglar och lyssnar på Anders Fernette - Hungry Eyes. :)

Cool day!

Okej, jag skäller lite, men till mitt försvar; mina syskon är blinda (ibland) men det är ingen ursäkt, bara försvar :)

Kul va? Klart :p

I alla fall... "I´ll be there for you" <-- nanana, haha... ja, det var det som sjöngs i spotify (min lista) nyss (y)

Min braiga musictaste... HAHA! Någon som gick på det eller? x)

nej men nu ska jag sluta fjanta mig och troligtvis återvända till Bree Tanners andra liv :)


Ha en underbar helg, kommer eventuellt lite bilder imorn. Annars på söndag, men varför säger jag detta? :o

Som om någon skulle vilja se? Aja, bye bye, ha det underbart ♥

Av Jojjo - 9 mars 2011 16:15

Det är definitivt en känsla. Känner den i stort sett jämt när jag är hemma. När min mammas väninnor är hemma är det bara värre. Många skyller på puberteten, jag skyller på idioti!

För det är ju det som bygger på irritationen. Asså jag vet att det blir värre när man är i puberteten men vadå? Även när man är långt ifrån puberteten så blir man förbannad, irriterad, arg och så är det hela livet. Varje gång mamma knackar på dörren kokar jag. Och det är vanligt, jag vet. Men även om jag inte hittar någon anledning till att vara irriterad så slutar jag inte vara det. För det är sån jag är, jag kan inte leva så tätt inpå någon som jag lever med mamma. Jag är för envis och för "intelligent"* för det. Om och om igen tvingas jag att le, hålla tyst och bara spela en fånig charader som gör mig förvånad varje gång någon går på den. Men med mamma går det inte. Jag ser henne som en svikare, någon man inte kan lita på. Jag ser henne ofta som hatobjekt och jag är långt ifrån stolt över det. 

Om jag tänker efter riktigt noga är jag nog egentligen inte stolt över någonting som har med mig att göra förutom tre grejer;

1) Jag kan prata öppet om i stort sett allt.

2) Vilka glåpord folk än skriker ut till mig kan såra mig. Endast vissa, få, kan såra mig.

3) jag är inte rädd för att stå för min åsikt, och göra min åsikt hörd. Bara jag tror på den själv!

Det är allt bra med mig, som jag kan komma på. Visst, jag är supernöjd med viss del av mitt utseende men för mig är utsidan bara en belastning. Något som gör dig olycklig när du redan är som olyckligast!

För en gångs skull kan jag leva med den jag är. Men inte för att jag är den jag är, utan för att jag står ut, och för att jag aldrig någonsin skulle belasta andra med mina problem. Men jag älskar ändå att höra andras problem, och kunna hjälpa till. För då känner jag att jag faktiskt duger, till något.

Jag vet vem jag är, står kvar vid henne. Men ändå kan jag inte förklara vem jag är!

Jag ber er inte att läsa, inte ens att förstå. Jag ber er bara om att inte klaga om ni inte försöker läsa allt, eller förstå det. 

För i så fall har ni inget att säga till om!


* Det är bara mamma som påstår det. Alla andra har vett att vara ärliga.


Av Jojjo - 8 mars 2011 19:48

For once in my life

I feel pain.

For once, I know.

I´m gonna remember this time.

Nothing will break me down.

Not as you did.

If you ask me about five years I´m gonna answer

that I remember tha pain you gave

me when you walked away.

And that I know that you broke me down, once!

Av Jojjo - 8 mars 2011 19:02

Awwe, jag vill se "Black Swan" <-- bara jag som tycker den verkar otroligt bra?

För jag tycker verkligen att den verkar underbart härlig. Precis den sortens film jag alltid älskar att se. 

SÅ underbar!

Haha okej, underbar kanske är helt fel ord men... jag ryser av glädje när jag ser den ♥

Så är det bara!


Enjoy ;)

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards