jojjothewiki

Alla inlägg under juni 2011

Av Jojjo - 30 juni 2011 18:30

Av Jojjo - 30 juni 2011 17:36

Ah, just den kommentaren hör jag ofta. Och jag älskar den. Det ä alltid folk som flinar eller skrattar som säger "haha, vafan jojjo" till mig. Och då blir jag glad. När jag är glad är alla glada. Haha! Yeh sure, som om det vore en sanning.

Men i alla fall, ville egentligen bara säga detta. Så inlägget jag i skrivande stund tillverkar är helt innehållslöst (a)


Bye ☻

Av Jojjo - 30 juni 2011 17:09

Herrejisses, diggar den här dagen.

Började visserligen med att ja vaknade vid halv sex imorse, men sen gick ja och tänkte på vad jag drömt om. Och kom på att jag gillar min dröm. Även om jag inte tänker dela med mig av den. Efter det satt jag och John vid datorerna en liten stund, men märk att jag sa liten stund. För sen gick vi ut och hoppade studsmatta (a)

När vi vart ute säkert fem gånger och gjort lite allt möjligt gav vi upp och satte oss framför tv:n. Haha! Nickelodeon va på så jag såg la typ fem avsnitt av svampbob fyrkant. Trevligt trevligt. Efter det kom kommentar efter kommentar så jag skrattade otroligt mycket idag. (John: "Om solens strålar träffar mitt hår, blir det cancer-hår då?") 


Nu sitter jag dessutom och mejlar med Belinda (tjiho, she's back) och snackar om glass med Isax, verkligen förvåningsframkallande. Eftersom jag "hatar" glass.


 

Av Jojjo - 30 juni 2011 13:05

Haha, det är ett ganska oviktigt datum för mig egentligen. Men eftersom det är sista Juni idag så... ja, det känns liksom rätt skönt att gå in i Juli imorn.

Varmt idag, men skulle tydligen bli kallt imorn. Usch!

Fast på sätt och vis är det ganska skönt, då kanske det finns mer luft ute och så. Men ändå, vet att dem flesta älskar värmen. Haha, kanske inte är värmens största fan men. Ändå, man vänjer sig ju faktiskt vid den. Anyways, har egentligen ingenting att säga med mening idag heller. Tror att alla UV-strålar ger mig fantasibrist. (ah sure, skyll på det) Så imorn kanske det kommer hur mycket som helst. Text alltså. 

That's the life. Bye see ya! ♥

Av Jojjo - 29 juni 2011 20:42
The money doesn't matter when the end is close.
It's the same with the oitside. 
No one give a shit for your outside when the end is close.
So give me one, just one, answer to my question.
Why do we care about money or the outside when love is near?
Is it our creator who made us that way?
Or is it some rich and popular girl or boy who came up with it for a hundred years ago?
I don't know, but I know one thing. I'm not the idiot who came up with it!
Av Jojjo - 29 juni 2011 12:34

Ehm.. en del att ta igen här, känns det som. Men i alla fall, mamma visade nyss vart vi ska bo när vi ä i gränna, trevligt trevligt.

Igår badade vi i någon timme och sen åkte vi och fikade *mums*

Och sen är jag ganska säker på att min familj ska åka och bada idag också. Men för ärlighetens skull, jag orkar faktiskt inte följa med. Tror jag!

Ouff, vet inte vad jag ska säga egentligen. Haha! Hade mysbyxor igår, men det var typ 27 grader ute. Snacka om varmt. Fast det var ju bara på kvällen. Aja, detta blir inte precis så intressant, märker jag. 

Äh, jag lämnar väl er ifred för nuet. Haha! I brist på händelser att skriva om.


See ya ☺

Av Jojjo - 26 juni 2011 17:18


Boring day idag, vaknade vid nio och va dötrött. Är pigg nu men gush asså, jag är ändå trött på något vis. Haha, lät ju bra.

Anyway, har inte så mycket att skriva, det är 16 grader ute typ, men det känns som 27 eller något. Trevlig fakta. Hm... är typ eh... nio dagar kvar tills vi (familjen alltså) åker till Gränna. Längtar som ja vet inte vad. Fråga mig inte varför.  speciellt är det ju trots allt inte. Haha! Jaja, bye! ☺






Av Jojjo - 25 juni 2011 19:45

The time of my life... tralalala!

Ehm.. har egentligen inte så mycket att skriva. Känner mig ganska atletisk idag. HAHA!

Har gått upp för nästan 200 trappsteg (och ner), I think, sen har ja hoppat studsmatta i drygt en och en halv timme idag. Så nu sitter en liten skakig jojjo framför datorn och bara pustar ut. Haha! Jobbig men otroligt kul dag. Sen ska vi som sagt grilla (eller sa jag det?) och om jag inte tror helt fel så blir det nog också rätt bra. Om jag slipper sitta ute bland alla mygg. Som jag antagligen gör. Men bye sålänge ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards