jojjothewiki

Alla inlägg under juli 2011

Av Jojjo - 30 juli 2011 22:21

Ha! Fick typ... panik i morse. Fast jag tänker inte riktigt gå in på det här. Men anyway. Var med Alicias familj (och självklart min egen också) till Ystad och käkade pizza innan vi gick en liten runda på torget och tittade. Sen käkade vi såklart glass och efter det var det iväg till ett badställe och badade. Superkul dag. Men lite tråkigt med regn. Ajuste, vi spelade lite minigolf och jag kom trea! haha! Trodde jag skulle komma typ sist eller något (a)

           

Ah, lite fina bilder! See ya guys! ☺

Av Jojjo - 29 juli 2011 16:26

Jupp, på min lilla blogg. Känner mig måttligt stolt nu.

Aja, ska väl starta Åsa-Nisse åt Miranda snart. Suck, tror det är sveriges segaste film faktiskt. Enligt mig det vill säga.


See ya guys!

Av Jojjo - 29 juli 2011 14:41

Igår varken orkade eller hann jag skriva om dagen. Så jag gör det idag istället. 

I alla fall, vi åkte till Danmark en sväng och tittade lite. Efter det åkte vi tillbaka till sverige och Helsingborgsfestivalen och tittade runt, åkte karuseller - tja, mina syskon i alla fall - och köpte lite saker. Sen såg vi typ tio minuter av Rix FM festival- saken. Känns lärorikt. Men tja, sen åkte vi väl tillbaka till campingen och pratade lite. Min dag i kort. Ha!


     

Skulle haft fler bilder om jag inte glömt att jag hade med mig min kamera. 

Av Jojjo - 28 juli 2011 23:20

I once had a dream.

You were the main character and I were the little girl who ended up with a happy face and a hug from you.

Your last words was "I love you" and you said them to me.

© by jojjothewiki ________________________________________________________________________

Sweet sixteen Isax!

Känner mig schysst! 

Av Jojjo - 27 juli 2011 23:05

Livet är inte enkelt..

Men vafan, kanske inte. 

Döden då?

Den är la inte så otroligt enkel heller?

Kanske för den som dör.

Men samtidigt, genom att dö sårar man omedvetet så många.

Hur enkelt är det då?

Och sen kan man aldrig komma tillbaka.

Waow va enkel döden är!


Die

Dead

Die

Av Jojjo - 27 juli 2011 19:47

Idag.. hm, jo juste, jag har typ chillat runt hela dagen idag. Åkte in till Landskrona och handlade lite kläder.. och stuff, sen åkte vi tillbaka och käkade glass (efter ett tag). Efter en kort promenad vid bryggan/havet så är jag tillbaka här. I stugan. Och skriver. Mycket till liv, I know.


   Älska min pyjamas (a)

 


       Så.. see ya!

Av Jojjo - 26 juli 2011 18:55

Åt glass, var med min lilla vän, badade, vaktade småsyskon. Skrek.

Det är väl inte precis någon hemlighet att jag hatar allt som finns i havet förutom själva vattnet och bottnen. I alla fall, en viss Alicia kastade massa äckliga hårimitationer och annat skit. Så shit va ja skrattade och skrek.

Tack!

          

   Hehe, aja, see ya! ♥

Av Jojjo - 25 juli 2011 22:32

Yo!

Känner mig otroligt stor (alltså inte tjock) nu. Sitter i skåne och är inne på mitt andra inlägg. Är skitsur på vissa puckon som slog min bror och har hur mycket bilder som helst.

Great Jojjo, säger ja bara!



Och, sen säger jag; en rätt molnig kväll vid havet med Alicia!

        

  Lång snubbe, eller kort flicka! Ha!

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards