jojjothewiki

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jojjo - 31 augusti 2011 18:22

...förhoppningsvis!


1. Ligga på någon filt någonstans och se på himlen en stjärnklar kväll (det lät inte sååå patetiskt när jag tänkte ut det)

2. Spela in en film med Johnny Depp

3. Bli lycklig, på riktigt.

Av Jojjo - 29 augusti 2011 19:58

Rätt chill dag faktiskt. Förutom att jag varit alldeles för trött för att orka lära mig något. Men sen har jag fixat mappar, läst lite och snart ska jag väl duscha, läsa lite mer och sen sova. Eller något i den stilen.

Jaja! Ses, för jag orkar inte skriva något mer nu! 

Av Jojjo - 29 augusti 2011 19:51

Easy!


1. Snobbar som tror dem är bäst

2. Fejkad* brist på självförtroende

3. Personer som klagar på alla andra men aldrig inser sina egna fel


* stavning


Tja, det går väl antagligen att bolla fram och tillbaka hurvida det borde kallas personligheter. Men min lista, min blogg, mina regler! (a)

Av Jojjo - 28 augusti 2011 18:56

  jag kom inte på namnet eller handlingen, tyvärr!

Av Jojjo - 28 augusti 2011 18:42

Okey! Min helg har varit rätt nice faktiskt. Nej, helgrym!

Varit med pappa och vi har väl.. gjort allt möjligt men om jag skulle räkna upp det skulle inte förstå hur jag kan kalla det roligt.

Men det är för att ni skulle inte fatta vad jag snackade om så..

Har tre filmer jag vill se, och jag har alla på mitt skrivbord. Fast jag hade tänkt spara dem tills jag blir sjuk.

Det enda dåliga med den idén är att jag har världens bästa immunförsvar. 

Så jag blir aldrig sjuk. Suck!

I alla fall. Har inget mer att skriva. Så see ya guys! 


   ( bara för att jag är stolt )

Av Jojjo - 28 augusti 2011 17:55

Jag har funderat jätte mycket på hur många jag ska ta med. För det finns en oändlighet av personer som gjort mig till den jag är idag. Och alla dem är otroligt betydelsefulla men jag kan inte ha en lista på 100 stycken så.. well.. här kommer dem 8 absolut betydelsefullaste personerna:

1. Pappa <- jag är verkligen pappas lilla flicka!

2. Mamma <- vem ser inte sin mamma som betydelsefull?

3. Alicia <- hon finns alltid för mig. Även om avståndet kan vara långt.

4. Isax <- det är omöjligt att förklara varför.. han bara gör min dag!

5. Min bror <- han gör mig stark!

6. Jossan <- forever mine

7. Belinda <- utan henne hade jag inte varit den jag är idag

8.  Stella <- vad hade jag varit för sorts författare utan henne?


 

Av Jojjo - 25 augusti 2011 20:39

Mwoha, nej men idag då.

Vaknade av min syster tjugo i sju, för att jag skulle följa med henne till bussen. Sen kom jag in, käkade frukost och stack till min egen buss. Sen hade vi tre timmars sv/so, lunch, idrott och hk. När jag kom hem var mormor och morfar barnvakt. Och nu sitter jag här och eh... haha, frågan är vad jag gör. Men slöar!

Well, det var min dag. 


     Snacka om liv!

Av Jojjo - 25 augusti 2011 20:20

Är nog typ... massor!

Så jag gjorde en liten lista;

1. Familjen och glada stunder

2. Se på en bra film/läsa en bra bok

3. Vänner

4. Att lyckas med något jag längtat länge efter


Nöjda! (a)


 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards