jojjothewiki

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jojjo - 20 augusti 2011 22:01

Idag då:

Vaknade av klockan vid sju, duschade och fixade mig. Urk.

Var ju på heldagsövning inför konfirmationen idag. Kul men tröttsamt.

Somnade vid halv ett och vaknade sju, yippie!

Men nu är allt inför imorgon klart. Puoh!
Skolan börjar i alla fall på måndag. Rätt nervös faktiskt.

Fast jag vet ändå att det kommer gå bra, för det gör det jämt.

Kommer kanske bilder efter konfirmationen imorgon. När det varit.

Haha i alla fall så är jag trött och ska sova. 


Godnatt ♥

Av Jojjo - 20 augusti 2011 21:49

Tänkte göra en sån där 10 dagars-lista och detta kommer vara grejerna jag skriver om:


1.  5 saker (typ) ingen visste om mig

2.  Konstiga saker om mig

3.  Finaste bilden på mig

4.  Det värsta jag vet
5.  Det bästa jag vet
6.  De mest betydelsefulla personerna för mig
7.  Personligheter jag hatar?
8.  Tre saker jag ska göra innan jag dör
9.  Din högsta dröm

10.  Mina favoritfilmer


Börjar väl imorgon antar jag!

Av Jojjo - 20 augusti 2011 16:50

Brittebo!

Varit på läger som sagt, och nu har jag ju äntligen fixat in bilderna i datorn så here they come!                          En härlig foto-dag! ♥          Erkänn att dem pussar bra med ögonbindel!      

Förresten! Mitt konfa-gäng det bästa i sverige (a)


Okej, see ya! ☺

Av Jojjo - 19 augusti 2011 18:12

Varit på ett läger med konfa-gänget nu då!

Superkul, bäst och helt otroligt.

Fick inte ens lite panik och bla bla bla.

Men nu hittar ja inte min kamerakabel och blir riktigt irriterad på det.

I alla fall, fixade med pappa så att han skickar med en adapter (*stavning)

till mamma när hon åker hem sen.

Så får ni bilder ifrån veckan senare.

Men som sagt, underbar vecka!


See ya ☻ 

Av Jojjo - 12 augusti 2011 23:21

Vi har avlivat en katt. Inte idag, men jag har förstått det idag. Nu.

Det var en kattunge, jag gav den aldrig chansen. Jag dömde bara. Gillade den aldrig.

Mamma sa att min bror grät, men jag brydde mig aldrig då. Men nu gråter jag också.

För att den inte finns längre, för att jag inte kan somna av att titta på den.

Jag är inte den som gråter i första taget. Så dagen är ovanlig.

Har inga bilder. Så... see ya guys! ♥

Av Jojjo - 12 augusti 2011 14:44

Jag har lyssnat på den i snart.... två timmar! Wah, säger jag bara.

Av Jojjo - 11 augusti 2011 22:19

ZzZzzZzz!

Herregud va trött jag är!

Varit konfa-träffar två dagar i rad från 10 till 15, fem timmar. Jag har inte somnat före ett någon natt heller. Så oj va trött jag är nu. 

Och sen är det iskallt ute så jag har gått och huttrat hela dagen. 

Ganska mycket negativt känner jag. Men men, grattis till Marina som fyller 6 idag. Och i tisdags fyllde ju Miranda 5. Ha! Mycket kalas.

Jaja, till det lite mer positiva! Jag var på cirkus idag.

Det var en sån där... gymnast som började. Och det var allt som krävdes för att jag skulle sitta helt "ô.Ô" typ.

I alla fall, ska la sova snart. Äta först. Godnatt!


   Miranda till vänster och Marina till höger! Congratulations!

Av Jojjo - 9 augusti 2011 17:50

Varit med Lollo idag. Vi gick runt i typ hela stan! 

Det är otroligt ovanligt av mig att gå på stan så länge. Vi var där i typ fem timmar. Jag är dessutom en sån person som inte riktigt gillar att gå i affärer. Men det var riktigt trevligt. Vi pratade och... fikade. Hon handlade. 

I alla fall, sitter hemma hos pappa igen och funderar på vad jag ska göra. 

Inte några trevliga bilder idag. Men men, see ya guys! 

Ovido - Quiz & Flashcards