jojjothewiki

Alla inlägg under februari 2011

...

Av Jojjo - 24 februari 2011 19:05

You made me cry so I make you wanna die!

For me thats just fair. 

Life isn´t a rollercoaster, it´s a river and you never know when the waterfall is under your feet. 

The scar you left in my heart will always be there. 

But if you would left; left for real, then the pain might would disappear, and let me have just the scar. And that would be enough!

Your love was never meant to be real... just the worst of joke!


Haha kom bara på den x)

Känner mig dunderbegåvad nu :)

Aja... söta jag HAHA! Jo visst, det där ä ju något jag skulle säga -.-* 

   Haha, vad kulig min jag fick x)

Men seriöst; jag ser gulligt tjock ut där   <- HAHA! Perverst x)

Av Jojjo - 19 februari 2011 18:55

Herrejisses!

Som en trevlig inledning: Var glada om ni inte känner för att strypa er släkt. Halva i alla fall. För det gör jag!

Ohja, det gör jag allt. Vill ni höra?

Klart ni inte vill, därför skriver jag så får ni läsa bäst ni vill!

I alla fall;

Min mormor är helt.. rubbad nu i äldre år (att tillägga)

och ja, hon är ofta barnvakt för mina syskon (nämnde jag att det är FYRA jobbiga kräk?) och det går mig på nerverna, för er som inte märkt det så är jag lite av den som står vid det jag tror på, och detta tror jag på: Ödet (jag är starkt troende vid ödet; fatalist alltså) vill verkligen att jag ska bli världens starkaste människa, eftersom de gav mig just MIN mormor och just MIN morbror, i alla fall om man går efter ordspråket "det som inte dödar härdar"

Haha... kul, bara så att någon vet, jag blir inte starkare! Känner mig inte stark, bara svag och överflödig. Det kanske är det jag är!

Men men, skit i mitt liv nu..  det tråkiga i det i alla fall; till bättre meningar!


Som detta;

Haha! Vilken tönt jag är.

HAHA... jag lovar, jag är inte mobbad och har försvagat självförtroende, jag erkänner med ett flin. Jag är töntig, det är en ganska gullig titel ändå!

Enligt mig, men vem skulle NÅGONSIN lyssna på va jag säger? Jo; jag!

Sitter och diggar "I thought I lost you" med Miley Cyrus och John Travolta, den är från BOLT <- HA HA! Kul va? har inte sett den men shit the same; låten är hyfsat bra i alla fall.

<-- Gulligt YT-klipp ♥


Men ÖH!

Orka driva med andra - säger jag som viker mig dubbel av stand up-komiker - när man kan driva me sig själv?

Det blir möjligtvis kul för andra också då. Livet blir dessutom ljusare. Weird va?

I alla fall, håller på att somna men en sista grej: Jag har gråa mjukisbyxor och ett baby-rosa linne (ah det ja köpte igår)

Va typisk jag känner mig!

   Haha va udda bild! Men men, jag ser ju aldrig normal ut.

Puss puss ♥


Av Jojjo - 19 februari 2011 10:02

Aah, nicig rubrik va?   

Men men... okej, jag är liiite trött men samtidigt inte alls... tycker det är weird och jag ar faktiskt inget bättre för mig än att tråka ut er om mitt humör via min blogg; det bra är att jag inte tvingar någon att läsa, SHIT! Det hade ju vart tortyr :o


Haha!

Okej, jag shoppade med mamma igår, ska jag vara ärlig så var det skitkul. Jag fick lite grejer för mina dryga 600:- jag hade att handla för... nämligen;

Ett rosa linne (det var till mitt försvar väldikt fint, ogillar fortfarande rosa)

Ett vitt linne med en rosett på (jättegulligt)

Ett par tajta, glänsande tights (ser för vissa ut som fiskhud)

En... vad äre? Aah typ... kofta - i alla fall.

En till... sån där ovanstående sak (ungefär)

Ett rött nagellack

typ... resemaskara... okej, mamma köpte men jag  testade 

och STRUMPOR   (har lite av en.. dampdag framför mig inser jag)

Men aja, nu kommer lite bilder på det jag hittade:

   <--- det rosa linnet + "fiskhud"-tightsen

  < det vita linnet med rosett på

   < är det fel att kalla det kofta?

   <... för i så fall är det fel att kalla det där för det också (enligt mig)

   < AWWE! (älskar mina nagellack)

   < OKEJ DÅ! Sånt jag lånar också

Fina saker va, aahm jag håller med x)

 

Och sen... innan vi åkte och shoppade så bakade jag;

  

 

Erkänn att det ser gott ut :P

 

 

PUSS PUSS Nu :D

Ha det bra ♥

Av Jojjo - 12 februari 2011 19:09

man skriver väl så?

Jaja, blev intresserad av att göra lite listor så here I go:


Tv-serier (topp 5)

1. House

2. Glee

3. Ghost Wisperer

4. 2½ men

5. Let´s Dance

Låtar topp 5 (OBS! Weird musiksmak)

1. Back to December - Taylor Swift

2. Grenade - Bruno Mars

3. When I´m gone - Eminem

4. I hope you find it  - Miley Cyrus

5. Valentine - Kina Grannis


Årstider:

1. Sommar

2. Höst

3. Vår

4. Vinter


Allmänna saker du inte visste om mig:

1.Har svårt att vara envis

2. Vet vad jag står för

3. halvt blyg

5. HATAR att bli kallad tjejig

6. det värsta ja vet ä att ha fel

7. Hatar mer saker än jag älskar

8. SKA bli skådis i USA

9. föredrar killar framför tjejer (som kompisar)

10. har fortfarande fler tjej-vänner


ord jag ofta använder (topp 5)

1. eller hur (räknas som ett ord)

2. asså

3. weird

4. haha

5. ohyeah!


topp 5 (på vad jag brukar göra)

1. skriva

2. prata

3. vara irriterad

4. reta mina syskon

5. sova


Asså jag orkar inte skriva mer nu x)

Men men, sov gott alla ni där hemma ♥


  

Av Jojjo - 12 februari 2011 18:50

Ja herrejisses, jag har bara glott på TV:n och suttit och diggat tillsammans med min MP-3 idag, det känns i alla fall som om det är det enda jag gjort.. och käkat mina älskade nötter såklart.

Men det har vart skönt att bara tagit det lugnt och allt i min egen takt till skillnad från skoldagar.

Men jag tittade på The last song och jag säger bara det; missar ni den så har ni verkligen missat något. Jag tror faktiskt att även ni som inte gillar Miley Cyrus så särskilt mycket gillar denna för jag... älskade den verkligen, inte för att jag har den avgörande filmsmaken som säger att ni kommer älska vad det nu är bara för att jag gör det men jag hoppas ändå ni förstår.  <-- en oskylig ligen Trailer.


Jojjos topp 10 filmer:

1. The last song (ja det är faktiskt sant)

2. Inception

3. The Tourist

4. Remeber me

5. Twilight-serien

6. Fame

7. Titanic

8. Miss secret agent (alla)

9. The proposual

10. Pirates of the Carebien (som sagt; alla)


jag gillar verkligen den listan!


men jaja, bye bye ♥

Av Jojjo - 10 februari 2011 21:53

Erkänn... något. Nejmen... denna bilden är jag så sjukt nöjd med :)

   Jaja, jag lovar. Ska gå och lägga mig dårå, gonatt.. eller? Haha aah, pfft - klart ja ska!

Av Jojjo - 10 februari 2011 19:27

Som rubriken berättar:


1. Om någon kunde säga dig med all säkerhet att ditt liv var över, vad hade du sagt, och till vem? Som det allra sista!


2. skulle du vara vän med någon som behandlade dig som du behandlar andra?


3. tre ord; vilka är det som bäst förklarar ett perfekt liv?


4. Kärlek eller bara vänskap?


5. Flytta någon annan stans och aldrig se dig om eller stanna och aldrig komma iväg?


Jojjo filosoferar: Asså, tänk länge på detta men… med tanke på att jag konfirmerar mig; vad räknas egentligen Gud som? Knappast människa, Adam (eller var det Eva?) sägs ju vara den första människan, och han skapades ju av gud (enligt bibeln)
Eller ja, har aldrig riktigt läst bibeln så jag vet inte om det står däri men… är tacksam för typ… tankar i alla fall :)


Hehe, känner mig SÅ kreativ!



Av Jojjo - 10 februari 2011 18:54

Ja för nu är jag bara för säker... har länge undrat vilken text jag tycker är bäst och gissa vad;

   <-- det där är verkligen den bästa, finaste, vackraste... underbarasta text jag vet!

Fråga mig inte varför, men det kan vara för att den... är det jag önskar att jag kunde leva med/som. Det är (enligt mig) så du får det bästaste livet x)


Jaja, tänker inte skriva TVÅ biblar idag. Så ja, det var det. Känner för att skriva så bli inte förvånade om det kommer... sju till hehe!

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards