jojjothewiki

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jojjo - 7 februari 2011 17:58

Japp. Okej, det var rätt okej i skolan idag men samtigigt inte. Eftersom jag verkligen inte kan dansa så var gympalektionen en plåga; bugg! Men jag hade ändå riktigt kul med grabbarna, som faktiskt (oftast) var bättre än mig xD

Känns lite förnedrande men ändå avslappnande att alla inte är som jag.

Och sen var syslöjds-läraren inte heller i skolan så jag kunde inte sy klart, eftersom hon har förklaringen till hur man gör, och nu är jag supertrött; tror att jag somnar när som helst!

och sen till det där med att det inte blir bättre imorn - nummer ett: jag har inte fått pappret på hur jag ska fixa läxan, eftersom vår HK-lärare inte setts till, av mig, så kunde jag inte be henne om det heller. Kasst!

Och nummer två: KALAS! Ännu en sak jag hatar, om det inte är mitt eget såklart... eller kompisars, men alla andras kalas är en plåga för mig, hatar allt med andras kalas. Liksom, jag har verkligen skitsvårt för att bestämma vad jag till exempel ska äta, än mindre hur mycket, och tårtan; oftast gillar jag inte ens tårtorna eftersom dem för de mesta kryllar av grädde, som jag inte riktigt tål. Och sen det där med att sjunga... gillar inte att sjunga x)

och till sist så bli jag bara avis eftersom jag inte fyller förrän i oktober så... :/


Okej jag håller med er om att DETTA inlägget verkade rätt negativt, och om man tänker efter, vem bryr sig om vad jag gör dagarna i ända? I alla fall; jag gillar faktiskt rätt mycket saker också, så jag hatar inte allt, även om det verkligen verkade så här ;)


Men men, puss och kram!

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards