jojjothewiki

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jojjo - 9 februari 2011 20:11

Just det, snart ler ingen längre. Remeber!

   

Haha kolla min tröja, den ser blå ut; det är den inte, den är svart!


Men men. Jag vet inte ens vad syftet med detta inlägget var :/

Man man, bye bye IGEN :)  

Av Jojjo - 9 februari 2011 18:22

Okej vetni? Vi hade en mattedag idag :o

Haha, ja typ.. jag vet inte, tre mattelektioer i rad x)

Men i alla fall, sitter nu vid datorn (såklart men) och käkar kladdkaka, en sak: den blev misslyckad. jag är nog rätt misslyckad!

men den blev god i alla fall, pouh!



Den ser ju god ut, enda problemet är att det ser ut som typ... köttfärslimpa i brunsås eller något. Men det är en kladdkaka med glasyr :P


Men men, jag tänkte göra en liten... lista!


5 tecken på att du är ganska misslyckad!

1. Du misslyckas med att göra Pommes Frites, totalt.

2. din kladdkaka ser ut som mat.

3. du städar, i en påse har du skräp och i den andra viktiga saker; du slänger den med viktiga saker, och tvingas ta upp den igen!

4. Du ska göra en tyska-uppgift men skriver på svenska

5. ditt namn råkar bli Jennifer.



Japp, så förlåt alla er som heter Jennifer och gjort alla de nämnda sakerna.

Det kan hända att ni är ganska misslyckade, eller kommer bli.

Okej, kanske inte men jag är :P


Jaja, bye bye, ha det bra ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards