jojjothewiki

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Jojjo - 10 februari 2011 21:53

Erkänn... något. Nejmen... denna bilden är jag så sjukt nöjd med :)

   Jaja, jag lovar. Ska gå och lägga mig dårå, gonatt.. eller? Haha aah, pfft - klart ja ska!

Av Jojjo - 10 februari 2011 19:27

Som rubriken berättar:


1. Om någon kunde säga dig med all säkerhet att ditt liv var över, vad hade du sagt, och till vem? Som det allra sista!


2. skulle du vara vän med någon som behandlade dig som du behandlar andra?


3. tre ord; vilka är det som bäst förklarar ett perfekt liv?


4. Kärlek eller bara vänskap?


5. Flytta någon annan stans och aldrig se dig om eller stanna och aldrig komma iväg?


Jojjo filosoferar: Asså, tänk länge på detta men… med tanke på att jag konfirmerar mig; vad räknas egentligen Gud som? Knappast människa, Adam (eller var det Eva?) sägs ju vara den första människan, och han skapades ju av gud (enligt bibeln)
Eller ja, har aldrig riktigt läst bibeln så jag vet inte om det står däri men… är tacksam för typ… tankar i alla fall :)


Hehe, känner mig SÅ kreativ!



Av Jojjo - 10 februari 2011 18:54

Ja för nu är jag bara för säker... har länge undrat vilken text jag tycker är bäst och gissa vad;

   <-- det där är verkligen den bästa, finaste, vackraste... underbarasta text jag vet!

Fråga mig inte varför, men det kan vara för att den... är det jag önskar att jag kunde leva med/som. Det är (enligt mig) så du får det bästaste livet x)


Jaja, tänker inte skriva TVÅ biblar idag. Så ja, det var det. Känner för att skriva så bli inte förvånade om det kommer... sju till hehe!

Av Jojjo - 10 februari 2011 18:24

Okej, generellt, inte alla... självklart. Det är ju som om man skulle säga att man hatade alla som hette något speciellt, som om en främling skulle säga "Jag gillar inte dig, du heter ju Jennifer" liksom. Men i allmänheten vill jag bara vara kille, ibland. Inte alltid!

Men jag gillar inte tjejers sätt att lösa konflikter, killars sätt är många gånger bättre, bang poff AJ! Sen är det överstökat, en blåtira och en konflikt är ur vägen. Ja okej, det är lite mer åt det hållet för killar i alla fall. Men vi tjejer ska alltid göra allt så komplicerat. Om det är någon vi inte gillar så ignorerar vi personen i fråga, i stället för att säga det rakt ut. Det kan ju bero på att vi är rätt fega, att vi inte vågar säga något till någon och samtidigt veta att personen hör det och kanske gör något åt det direkt. Fast... det är ju bara min teori!

Jaja, till saken eller något; på musiken idag så... diskuterade vi i "dramagruppen" hur vi skulle forma manuset tills en i gruppen (nämner inga namn!) klagade på en annan, vilket alltid (i stort sett) gör mig extremt irriterad, men jag kunde hålla tyst, första gången; men sen gick det inte längre. Så japp, tjafs tjafs tjafs!!!!

Hatar allt tjafs mellan fjantiga tjejer (japp, räknar in mig själv där) Usch!

Men men, trevligare saker nu då gott folk :)

Hah jag är fortfarande supertrött, matteprov imorn och eh...  jag börjar bli förkyld... okej, vart tog de trevliga sakerna vägen? :p

Men SUCK!

Kommit på att jag är ett rätt stort fan av Taylor Swift (y)

Just nu... lyssnar jag på today was a fairytale, rätt nice låt faktiskt!

Om man gillar Taylor Swift, det vill säga.

Huhm... Snart valentine´s day då... aah, jag föredrar att säga "valentine´s day" framför "alla hjärtans dag" <-- det låter så... fel, för mig.

Men men... jag har brist på nyheter eller vad man nu ska kalla det. Så... haha vetni? Jag rensade alla blider från min webcam och insåg att jag slängde 188 bilder :o

Och tack MAJA, för att du får mig att känna mig onödigt kort -.-*


Jaja anyway;

   Om ni bprtser från mig; bilden är så underbart gullig! :)

Tack Marina för att du vill vara lite av en modell ;)

 

men PUSS PUSS, och ja, kram ;)

Såklart. Ha det! ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards