jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

girls girls girls, they make me sick!

Av Jojjo - 10 februari 2011 18:24

Okej, generellt, inte alla... självklart. Det är ju som om man skulle säga att man hatade alla som hette något speciellt, som om en främling skulle säga "Jag gillar inte dig, du heter ju Jennifer" liksom. Men i allmänheten vill jag bara vara kille, ibland. Inte alltid!

Men jag gillar inte tjejers sätt att lösa konflikter, killars sätt är många gånger bättre, bang poff AJ! Sen är det överstökat, en blåtira och en konflikt är ur vägen. Ja okej, det är lite mer åt det hållet för killar i alla fall. Men vi tjejer ska alltid göra allt så komplicerat. Om det är någon vi inte gillar så ignorerar vi personen i fråga, i stället för att säga det rakt ut. Det kan ju bero på att vi är rätt fega, att vi inte vågar säga något till någon och samtidigt veta att personen hör det och kanske gör något åt det direkt. Fast... det är ju bara min teori!

Jaja, till saken eller något; på musiken idag så... diskuterade vi i "dramagruppen" hur vi skulle forma manuset tills en i gruppen (nämner inga namn!) klagade på en annan, vilket alltid (i stort sett) gör mig extremt irriterad, men jag kunde hålla tyst, första gången; men sen gick det inte längre. Så japp, tjafs tjafs tjafs!!!!

Hatar allt tjafs mellan fjantiga tjejer (japp, räknar in mig själv där) Usch!

Men men, trevligare saker nu då gott folk :)

Hah jag är fortfarande supertrött, matteprov imorn och eh...  jag börjar bli förkyld... okej, vart tog de trevliga sakerna vägen? :p

Men SUCK!

Kommit på att jag är ett rätt stort fan av Taylor Swift (y)

Just nu... lyssnar jag på today was a fairytale, rätt nice låt faktiskt!

Om man gillar Taylor Swift, det vill säga.

Huhm... Snart valentine´s day då... aah, jag föredrar att säga "valentine´s day" framför "alla hjärtans dag" <-- det låter så... fel, för mig.

Men men... jag har brist på nyheter eller vad man nu ska kalla det. Så... haha vetni? Jag rensade alla blider från min webcam och insåg att jag slängde 188 bilder :o

Och tack MAJA, för att du får mig att känna mig onödigt kort -.-*


Jaja anyway;

   Om ni bprtser från mig; bilden är så underbart gullig! :)

Tack Marina för att du vill vara lite av en modell ;)

 

men PUSS PUSS, och ja, kram ;)

Såklart. Ha det! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards