jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Who did this to me? Life... god... devil?

Av Jojjo - 19 februari 2011 18:55

Herrejisses!

Som en trevlig inledning: Var glada om ni inte känner för att strypa er släkt. Halva i alla fall. För det gör jag!

Ohja, det gör jag allt. Vill ni höra?

Klart ni inte vill, därför skriver jag så får ni läsa bäst ni vill!

I alla fall;

Min mormor är helt.. rubbad nu i äldre år (att tillägga)

och ja, hon är ofta barnvakt för mina syskon (nämnde jag att det är FYRA jobbiga kräk?) och det går mig på nerverna, för er som inte märkt det så är jag lite av den som står vid det jag tror på, och detta tror jag på: Ödet (jag är starkt troende vid ödet; fatalist alltså) vill verkligen att jag ska bli världens starkaste människa, eftersom de gav mig just MIN mormor och just MIN morbror, i alla fall om man går efter ordspråket "det som inte dödar härdar"

Haha... kul, bara så att någon vet, jag blir inte starkare! Känner mig inte stark, bara svag och överflödig. Det kanske är det jag är!

Men men, skit i mitt liv nu..  det tråkiga i det i alla fall; till bättre meningar!


Som detta;

Haha! Vilken tönt jag är.

HAHA... jag lovar, jag är inte mobbad och har försvagat självförtroende, jag erkänner med ett flin. Jag är töntig, det är en ganska gullig titel ändå!

Enligt mig, men vem skulle NÅGONSIN lyssna på va jag säger? Jo; jag!

Sitter och diggar "I thought I lost you" med Miley Cyrus och John Travolta, den är från BOLT <- HA HA! Kul va? har inte sett den men shit the same; låten är hyfsat bra i alla fall.

<-- Gulligt YT-klipp ♥


Men ÖH!

Orka driva med andra - säger jag som viker mig dubbel av stand up-komiker - när man kan driva me sig själv?

Det blir möjligtvis kul för andra också då. Livet blir dessutom ljusare. Weird va?

I alla fall, håller på att somna men en sista grej: Jag har gråa mjukisbyxor och ett baby-rosa linne (ah det ja köpte igår)

Va typisk jag känner mig!

   Haha va udda bild! Men men, jag ser ju aldrig normal ut.

Puss puss ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards