jojjothewiki

Alla inlägg under februari 2011

Av Jojjo - 4 februari 2011 23:59

Ohyeah!

Jag har flyt x)

okej det där KAN ha vart att ta i en gnutta men jag är så föbannat lycklig, liksom... i denna säsongen av Let´s dance hejar jag på 4 stycken som jag fastnade för ganska omedelbart: Rybak & Weise (på 1:a plats) och sen är det ju självfallet Helena och Frank, mycket för att jag älskar Helenas personlighet och Franks sätt att röra sig. Men men, slutpratat om vilka ja redan nu ser som vinnare :)

Min dag... har faktiskt vart good. Den började med ett hörfel av en mina klasskamrater vilket fick mig att skratta hysteriskt. Sen fortsatte det goda med ett askul snöbollskrig i bussen, svårt att förklara så jag nöjer mig med det.

Och nu står jag här och bloggar lite samt lyssnar på musik. Kul va? Eller inte.. hehe ;)

Men Puss och Kram nu allesammans, sov gott och.. ja, ses... inte bokstavligt talat x)

Av Jojjo - 3 februari 2011 22:12

Jag blir galen varje gång folk frågar vad jag vill bli och när jag alltid lika bestämt svara att jag ska bli skådespelare, sen kommer ofta följdfrågan; hur hade du tänkt dig? Och där dyker irritationen upp, inte för att man frågar, det hade ju jag också gjort, men för att jag faktiskt inte vet. Jag vet inte hur alla skådisar lyckas, enligt mig är jag väl hyfsat bra på skådespeleri, det ä inte det... men hur kommer dem in i branchen? (stavning?)

Jag har legat vaken flera nätter, ägnat timme efter timme åt att försöka komma på hur JAG ska komma någonstans men för att vara ärlig... så kommer jag inte på någonting alls. Om någon vet så blir jag tacksam om ni hjälper till :)

   Good night.. Sov gott ♥

Av Jojjo - 3 februari 2011 17:35

Ja jag är helt slut!

Efter att ha flyttat runt mitt skrivbord och efter det säng så är jag helt slut och mina armar värker. Skönt att det börjar bli kväll så jag kan lägga mig och sova snart. Ska till skolan imorn, tror jag är typ den enda som glädjs vid den tanken... men men, jag är ju jag och kommer förblir det, nu och always. Äter milkshake med daim-O´boy i (y) Och japp, jag äter det faktiskt; med sked x)

    

Jag gillar den vänstra bilden x)

SÅ normal, eller hur? :P

Jaja, puss och kram nu i alla fall ;)


Av Jojjo - 2 februari 2011 16:08

Hemma från skolan idag.. igen, typ.

Och.. äh det va tråkigt eftersom... okej det ä alltid tråkigt att vara hemma eftersom alla andra ä i skolan och.. då finns det egentligen inget att göra, av värde.

Så jag har suttit i min säng och läst, hela dagen... sen 11-tiden då jag vaknade... hehe   

Men nu har de flesta slutat så nu kan jag sms:a och chatta... som vanligt (y)

Jag har faktiskt ingen kulig bild att ge er just nu, på mig idag xD

Men det kommer kanske i ett senare inlägg :)

Puss och Kram ♥

Av Jojjo - 1 februari 2011 22:50

Haha aah, känner mig SÅ duktig som lyckades få det som jag ville.. som det är nu alltså.

Men oj... ännu ett tråkigt, innehålls-löst inlägg, lyckat Jennifer, lyckat x)

Jaja... varför skriver jag "jaja" så mycket helt plötsligt.

För någon att veta och mig att undra, I guess.


Men vet ni? Jag ska va en duktig tjej och sova nu så.. Godnatt :)

Av Jojjo - 1 februari 2011 22:07

yayye, asså... jag håller med alla er som bara stirrar på skärmarna och inte fattar grunden till mitt "yayye" men asså, ni anar inte hur trött jag är på vintern och eftersom våren brukar komma i Mars är det bara 27 dagar kvar tills snön försvinner när som helst xD

Jaja.. det är ju bara mina tankar, jag ber er trots allt inte att hålla med mig ;)

Ähm... jaow... just nu så... gör jag faktiskt inget speciellt...  väntar på att mitt hår ska torka och sen är det rätt dött. Har faktiskt inget speciellt att skriva ens... haha va kass ja ä -.-* xD

men men, en bild jag faktiskt blev nöjd med   

   Nicig va? xD

 

Aja... ska väl snart dejta kudden... nu känner jag mig som sveriges intressantaste igen x)

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards