jojjothewiki

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Jojjo - 11 april 2011 22:06

Ähm... ska troligtvis inte skriva ner vad jag tänkte när jag skrev "sick!". Det kan vara ytterst riskabelt! Visserligen; de flesta av er som läser känner mig nog tillräckligt. Men då behöver jag ju ändå inte skriva ner det. Allt löst :)

Anyway, slutpratat om mina mirakulösa tankar. (ironiskt va?) Tycker vi borde prata om min dag. Eftersom detta är min blogg... då ska det ju vara ett stort EGO som pyntar den, inte sant?

Så... jag vaknade (före väckarklockan/mobilen!) och fixade mig iordning för att hinna med bussen. Sen upptäckte jag att det va rätt varmt! ;o

Sen kom jag hem... hade ont och feber. Det relaterade till att jag la mig i min brors saccosäck och tittade på den där... Råttatoui-filmen, haha! Hur stavas det egentligen?Aja, fick säkert en bra stavning!

Det var så mysigt att ligga i den där saccosäcken. Snart äger inte han den igen. Mästertjuven ska tjuva en saccosäck (Mwahaha!)

Jaja. Tycker mitt inlägg blev lite fint med alla "B/i/U"

Så japp! Shit, en VISS person har visst smittat mig med sitt förbannade "japp"! Ingen nämnd och ingen glömd... du vet vem du är x)

Bye bye ♥

 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards