jojjothewiki

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Jojjo - 27 april 2011 21:47

Av Jojjo - 27 april 2011 13:09

Hehe, okej. Here´s the deal! 

Okej det är det inte, men jag kände för att säga så.


Igår:

Vaknade i ett milt kaos! Ehrm, sen åkte jag till skolan och pratade som vanligt med Louise i bussen (y) Ovanligt mycket misstolk från min sida. (hehe)

I skolan hände egentligen inget speciellt, vi hade författarbesök och lite sånt där. 

Eftermiddagen blev lite händigare. Jag åkte till Louise och vi tillsammans åkte till byns café och köpte glass. Hon insisterade på att filma eftersom jag som vanligt höll på att göra en jävla massa miner. Till mitt försvar; isglass är verkligen iskallt! Anyway. Det var igår det x)


Idag:

Vaknade runt halv tolv. Gick upp (ja, världens nyhet. I know) och fikade med mamma. Sen fixade jag lite saker och läste lite. Annars händer det väl egentligen inte så mycket just nu. 

Okej jag ska vara ärlig. Det händer ingenting!

Hehe.


bye ♥   

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards