jojjothewiki

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Jojjo - 28 april 2011 21:18

Ah, enligt Isax gör det i alla fall det. 

För.. nu ska jag berätta om min dag!


det började med en finfin gympalektion där det gällde att sitta på en persons rygg. Personen sprang från ena änden av gympasalen till andra, med den andra människan på ryggen. Jag var en sån där som satt på ryggen, vilket skrämde mig rejält. Men det ä bara för att jag är en feg liten människa.

Sen i nästa moment gällde det för en person att springa samma sträcka, först själv men sen, varje gång personen i fråga återvände till änden av gympasalen som resten av laget stod skulle han/hon ta med sig en till person. Så fortsatte det till hela laget sprang från ena änden till den andra. När alla var uppsamlade och sprang gällde det att släppa av dem i omvänd ordning. Tja... vad ska man säga men än att personen som höll min arm höll hårt så nu ä min handled typ... röd-lila x)


Jaja, där fick du Isax! Sa ju det! -.*

Haha! juste, våga bara kalla folk som egentligen heter "Isac" för Isax nu bara! Copyright på det (y)


See you peops! ☻

Av Jojjo - 28 april 2011 20:18

Ehrm, till er som tänker "viken hjärna?"... vill bara säga att jag tänker precis likadant x)

I alla fall, var hos Jossan idag igen. Vi hoppade studsmatta och dunderklant som jag ä failade jag vilket ledde till en hjärnskakning. Som om jag inte var konstig nog innan -.*

Haha!

Anyway. Ser rätt drogad ut nu. Orkar knappt göra någonting. Är jättetrött sen jag slog i huvudet så nu... kanske det här låter helt weird. Men skyll på hjärnskakningen! Även om jag personligen tycker att hjärncells-skakning låter mycket bättre. Men det är ju bara jag... och vem lyssnar på mig egentligen? (svar: typ ingen) 


Men... orkar inte skriva mer nu. Hej då ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards