jojjothewiki

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Jojjo - 22 april 2011 23:24

Asså. Jag känner för att skriva av mig, vilket är konstigt.

Konstigt eftersom jag egentligen inte har något att skriva om. Aotsh!

Ska i alla fall till mormor imorn. Fira påsk. Usch!

Det enda bra med påsken är egentligen godiset, men nu gillar jag inte godiset så mycket längre. Så nu är det inte så mycket bra med påsken. Asså ja, hört jättemånga som säger "det är som julen, man umgås med dem man älskar" men jag köper det inte. Hur mycket umgås man med personerna man älskar på jul och påsk, om man inte umgås med dem annars också? Jag tror att alla, utom möjligtvis mormödrar osv, ser julen och påsken som en och samma sak; billigare.

För det är det de ä. Enligt många. Men det är det egentligen inte, även om man får massa saker, måste man också ge. Okej, jag inser också hur DUMT allt det här låter. Jag menar... jag får inte fram det jag verkligen vill få fram. Men det får funka. För nu kan jag inte dra ut mina tankar och göra dem mer exakta. 


Känner att mina tankar är otroligt bestämda nu. Mina åsikter är otroligt bestämda idag. Men jag står för att det är sån jag är. När allt kommer omkring.


Ha det bäst peops, tänker jag iaf försöka ha ♥

Av Jojjo - 22 april 2011 17:27

Lite läskigt egentligen. Idag har jag inte varit helt tyst på hela dagen.

Och nu är jag hyper, lite slut på intressanta händelser (som vanligt) och, som sagt, hyper x)

Men öh... juste!

När jag och John (bror) va ute en stund idag så gick jag i gräset med honom efter mig, efter en stund hörde jag honom skrika till. Jag tittade bak och fattade inget.

"Vad?" frågade jag och han bara

"Jo... det är en MYRA där!" Haha, gissa om ja garva då x)


Men men, en bild. Sen bye bye ;)

  <- cute.

Anyway. Ses ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards