jojjothewiki

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Jojjo - 13 april 2011 21:43

Ja, jag är otroligt stolt just nu. Lyckades liksom fixa till mitt rum och bli NÖJD med det!

Wah! Ovanligt ovanligt :)

Men anyway. Idag har jag gjort MASSOR! det över, som en början. Sen (för en stunds sen) pratade jag med en otroligt underbar Alexii! Min personliga lilla sköldpadda ♥

Kom på att jag måste vara sveriges värsta på Geografi. Waow, nu har jag ett vittne (Alexii) som kan hålla med om det. För det måste hon ju nästan göra nu.

Kom på att jag ska till Värmland på lördag. Jättelycklig nu, trots att det betyder en lång bilresa x2

Men jag älskar personen jag ska till. (med mamma såklart)


Till andra ämnen; kommit på att jag ALLTID får som jag vill, tids nog. Hehe, jag äger dem rätta metoderna! (nu börjar jag låta som karlsson på taket xD)

Lyssnar förövrigt på 21 Guns och (tyvärr) sjunger med.

Chattar med Alexii (japp, inser faktiskt vilket tjöt det va på mig idag) och har blivit lite... hög, på Loka! Lyckade mig.

Skola imorn!

Ganska glad över att vara frisk och allt sånt. Glad att få gå till skolan.


     <- Gillar den trots att det är jag som är konstnären. Wah! Jag är verkligen konstig idag ;o


Anyway!

Me;

  Ska sova. God natt ♥


Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards