jojjothewiki

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jojjo - 2 juli 2011 22:12

I don't beg you to love me. Only not to hate me.

But your love is a lie.

And I'm the plygraph.

Av Jojjo - 2 juli 2011 20:18

jämfört med mig. Just nu. HAHA! Okej, ja ska inte trycka ner otroliga människor nu men ah. 

Nyss så satt det en fluga på min skärm och typ.. ah gjorde vad flugor nu gör på allting. Och guess what... jag insåg nyss att flugor har delar på "kroppen" som är helt genomskilniga. Jag satte muspekaren under den och sen såg ja (när jag tittade noga*) att jag såg muspekaren under flugan. Alltså, den stod på den vita muspekaren och liksom inuti flugan syntes det vitt, sen tog jag bort muspekaren så den inte var under den längre. Och då var den återigen helt svart.

HA! Slå den upptäckten alla forskare, medlemmar i MENSA och allt som nu kan kallas smart!.. okej, någon som upptäckt att jag bara sovit i typ två timmar inatt? 

Tänkte väl det.


* fråga mig inte varför ja kollar noga på en fluga men.. hehe!

Anyway, see ya guys ☺

Av Jojjo - 2 juli 2011 19:50

Ni är ju helt otroliga om ni inte älskar låten (a)

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards