jojjothewiki

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Jojjo - 23 juli 2011 21:51

Jag och min bror satt och kollade på tv, också va det reklam för Rango 

och John sa "den ska jag se!", men jag var inte fullt lika imponerad och lovade att jag inte skulle se den. Eftersom den enligt mig inte verkade bra.

Men likförbannat planerar jag att se den ikväll. 

Bara för att Johnny Depp gör rösten till Rango.

Så funkar jag.

Hade Albert Einstein gjort rösten till  minst en gubbe i varje western- film som någonsin gjorts kan ni ge er fan på att jag skulle älskat western- filmer som jag annars hatar.

Patetiskt -.*

 



Bye ☺

Av Jojjo - 23 juli 2011 18:06

Norge! ♥

R.I.P alla som dog!

Förhoppningsvis får ni ett bättre liv.

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu till betydligt trevligare saker. Eller vad säger man?

Ha! Mig (a)

Nej men eftersom ni läser min blogg får ni stå ut med mig enorma ego.

Som börjar tyna bort.

Men anyway, har inte så mycket fantasikvar.

Fast.. jag har 1 grej att säga ändå; SKÅNE IMORN! ☺


Bye ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards