jojjothewiki

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Jojjo - 22 juli 2011 19:54

HA!

Guess who's happy!

Jojjo!

Kom nyligen på att om sisådär två dagar åker min familj (+ en till familj) till Skåne.

Och det är både Nej och JAA!

Nej för att det tar X antal timmar att åka dit. Och åker man med två bröder och en tjatig mamma är det en evighet.

JAA för att jag har längtat efter det hur länge som helst, älskar att vara där.


   <- "du ser alltid så söt ut", blev mammas kommentar när hon såg min klädsel. Tack mamma! :)

Tänker faktiskt försöka bli lite mindre surpuppa för ett tag. 

Av Jojjo - 22 juli 2011 18:51

Okej. Har ganska nyligen kommit hem ifrån en superkul film-natt!

.. Med lollo!

Men helt ärligt var det freakin' awesome!

Startade med Karate kid, sen Love at first hiccup och sist men inte minst Scott Pilgrim vs. the world

Karate kid är förresten den gulligaste filmen jag sett på länge.

Love at first hiccup är  sjukt underbar! ♥

Och Scott Pilgrim- filmen förstod jag ingenting av.

Det kan bero på att vi startade den vid kvart i tre och jag var trött.


Anyways, see ya guys ☺


 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards