jojjothewiki

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Jojjo - 9 juli 2011 19:35

Käkat glass idag. Och nej, ingen blir förvånad men jag bryr mig inte. Ha!

   Mjukglass med underbart goda (pyttesmå) maränger på. Mmh!

Av Jojjo - 9 juli 2011 19:04

    

Eftersom det var så vackert just på det stället på kvällen var jag tvungen att fota


     

Fatta det vattenfallet va högt ;o

Av Jojjo - 9 juli 2011 11:23

Alltså.. jag förstår mig inte på katter, eller, inte när dem är nyblivna mammor.

Igår sa mamma att min pappa skulle komma hit och vara barnvakt från typ klockan halv sju till halv tre eller så. Och jag avskyr när folk är barnvakter här så jag försökte komma på ett sätt att slippa vara medveten om det längre. Som vanligt tyckte jag att sömn var en sjukt bra idé. Så det slutade med att jag satt uppe till typ halv två och kollade på film. Sen la jag mig med en tanke; "jag ska sova länge..."

Men nej. Som om det skulle gå vägen. Ha!

Allt jag gjorde var att vakna innan klockan sju (ooh!) av att Glittras ungar pep som fan. Självklart ställde jag mig frågan vad händer?

Men det var i själva verket inte så farligt, hon flyttade alla ungarna från ett ställe i mitt rum till ett annat. Så jag fick fixa så att katterna fick mjuka filtar under sig och sen var allt klart. Olyckligtvis kunde jag inte somna om. Hemskt, så jag har alltså varit vaken sen sju-tiden imorse. Inte populärt.


See ya guys ☺

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards