jojjothewiki

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Jojjo - 20 juli 2011 22:44

Haft en otroligt lugn dag idag.

I stort sett bara slappat. Såg på tv i säkert tre timmar! 

Snacka om omställning, jag brukar knappt orka se på tv i en timma!

Sjukt varmt i hela lägenheten förutom mitt rum.

Som jag inte orkar vara i. Typiskt!


Kommit på en sak förresten.

Jag är otroligt "inspirerad" av sorgliga saker.

Allt - utom the real life - som är sorgligt älskar jag.

Känns inte riktigt helt normalt kan jag ju tala om.

Av Jojjo - 20 juli 2011 22:13

I DID IT!

Tjiho! Ja åkte den!

Va ju på Skara sommarland igår med John, Tobias och mamma. Och jag åkte Spinner!

Asså, många himlar säkert med ögonen och tänker typ "ahmen jag har åkt allting på gröna lund OCH liseberg"

Men jag är inte en sån person. 

När det kommer på att kaxa och argumentera.. tja, allt som har med prat att göra är jag ganska orädd av mig.

Men jisses, när det handlar om berg-och-dal-banor får ni allt leta noga för att hitta någon fegare.

Men den här gången måste jag nog ge äran till John. 

Han tjatade och tjatade, tja, gjorde allt för att få mig åka den där jäkla berg-och-dal-banan. 

And I did it!

Shit va stolt jag känner mig.

3 gånger till och med. 

Ah, det var en liten novell om hur stolt jag blev efter att jag (den lilla skit-fega tjejen) åkt en berg-och-dal-bana som är liiite läskigare än barnsakerna. HA!

Tack John, är allt jag säger.


Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards