jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

The big day before the bigger day.

Av Jojjo - 22 april 2011 23:24

Asså. Jag känner för att skriva av mig, vilket är konstigt.

Konstigt eftersom jag egentligen inte har något att skriva om. Aotsh!

Ska i alla fall till mormor imorn. Fira påsk. Usch!

Det enda bra med påsken är egentligen godiset, men nu gillar jag inte godiset så mycket längre. Så nu är det inte så mycket bra med påsken. Asså ja, hört jättemånga som säger "det är som julen, man umgås med dem man älskar" men jag köper det inte. Hur mycket umgås man med personerna man älskar på jul och påsk, om man inte umgås med dem annars också? Jag tror att alla, utom möjligtvis mormödrar osv, ser julen och påsken som en och samma sak; billigare.

För det är det de ä. Enligt många. Men det är det egentligen inte, även om man får massa saker, måste man också ge. Okej, jag inser också hur DUMT allt det här låter. Jag menar... jag får inte fram det jag verkligen vill få fram. Men det får funka. För nu kan jag inte dra ut mina tankar och göra dem mer exakta. 


Känner att mina tankar är otroligt bestämda nu. Mina åsikter är otroligt bestämda idag. Men jag står för att det är sån jag är. När allt kommer omkring.


Ha det bäst peops, tänker jag iaf försöka ha ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards