jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Här för att vända.

Av Jojjo - 30 april 2011 19:35

Haha, det är ju sant. 

Nu kommer jag, men om en halvtimme sticker jag igen. Ska se på valborgselden  i stan. Trevliga tider. 

Anyway, ser fram emot det eftersom det betyder att jag får gunga på den otroligt kuliga gungbrädan (supergammal och man får alltid stå i kö) som är där + att jag dessutom får äta mer glass. Men det är otroligt kallt och man ska ju stå ute (haha, eftersom det är en brasa) och titta på en kör, mormor och morfar ä med:blir lite tvingad att kolla på dem, och samtidigt brasan som gör att man knappt kan andas. Så... fråga mig inte varför jag vill dit. Men jag gillar traditioner (hah) och det här är en tradition sen längre än jag funnits. Weird mening, I know. Jaja. Kommer antagligen liiiite (eller mycket) bilder från ikväll imorn. Eller inatt, man vet ju aldrig med mig.

Har dessutom (till råga på allt) tuggat på läkerol - först halstabletter, sen tuggummi - hela dagen. Så... alla som känner mig lite grann, ni vet vad det betyder. Jag kan verkligen inte hålla tyst idag. Vilket mamma vart med om nu, har jag en känsla av. Eftersom jag pratade konstant i nästan tre timmar. Sen tittade hon på mig tills jag höll tyst och sa "man får ju inte en syl i värdet nu" hehe. Skyldig! xD

Okej here we go; CRAZY PICTURE!

   Haha, älska den bilden... annars (a) 

See ya ♥

 
 
Ingen bild

Isax

1 maj 2011 01:55

Haha du vet din bild där påminner mig om du vet den där reklamen då folk tappar massa saker och så sätter dom händerna på kinderna eller för munnen och bara skriker till lite löst xD<3

Jojjo

1 maj 2011 19:24

Haha jag diggar dina förklaringar när du inte kommer på riktigt.
Men det är la typ... kicks eller någe xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards