jojjothewiki

Alla inlägg under april 2011

Av Jojjo - 4 april 2011 17:30

Waow asså, jag har inget att säga/skriva. Helt otroligt. Tror ärligt talat inte att det har hänt förut, någonsin! Men som sagt. Nu har jag inget att säga. Hade sagt att jag var mållös men det låter så fel eftersom ingen har fått mig att bli "mållös". HAHA! Det va ett jäkla tjat på mig idag... jag menar, jag säger massa men inget med innehåll. Inget nytt x)


Aja, var bara det jag hade att säga just nu... typ :)

Bye ♥

Av Jojjo - 2 april 2011 23:00

 The wole world dance when your around <-- va underbart det låter!


Anyway, har vart me Jossan i helgen. Vi misstolkade i stort sett allt. xD

gissa om det blev freaky då. (a)

Vi spelade in en film och liksom... fixade i ordning den. Störtskön!

HAHA, man kan få otroliga skrattanfall!

Here it comes  (I think);

 Vetni... den kanske går att se på (a)

Annars kommer ja ta bort denna texten xD 


Snackar förövrigt med en överreagerande Maja. Det är så gulligt. Hon är nästan förbjudet kär ju! Va elak jag är.... hehe. Hur får man coca cola till att bli vin? Aja, Maja lyckades nyss i alla fall! 


Men men. Måste på toa, ses ♥
 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards