jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Gränna - The town of people

Av Jojjo - 7 juli 2011 14:11

Shit! Kom hem från Gränna för någon timme sen eller så. Och gud va glad ja va över att slippa vara där. Men det va rätt trevligt. Om man inte ä jojjo.

Vet ni vad ja upptäckte där? Världens trevligaste, mest pratglada och smilglada invånare har sina hus i Gränna. Man gick utanför dörren liksom, också kom det femhundra människor som skulle säga hej med ett tre meter brett leende. Haha! Va elak ja känner mig mot gränningarna nu (a)

Fast jag försvarar mig med att jag är lilla jag!



Världens lyckligaste skriver i den här bloggen just nu!

Haha ja, men jag är nog det för tillfället. Vi har ju som sagt varit i Gränna från i tisdags.

Och sen har ju min brors katt varit... "gravid" (vet egentligen vad det heter när man snackar om katter) så när jag kom in idag så ropade jag på dem. Men Glittra (brors katt) kom aldrig. Så jag letade. Men efter ett tag hittade ja henne, men fem små underbart söta kattungar. Även om jag först trodde att det va råttor eftersom jag bara såg EN rosa liten svans.  Men snart såg ja tre katthuvuden och förstod allting.

Superglad! Haha, blev ju ännu gladare när mamma höll med om att min bror inte borde få veta eftersom det är en och en halv vecka kvar tills hans semester tillsammans med min andra bror och mormor + morfar är slut. Men får han veta kommer han och tobias tjata om att åka hem tills dem får det. Ajaj, då va det slut på lugnet. Aja! Det var det. See ya! ☺ 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards