jojjothewiki

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Jojjo - 7 juni 2011 20:04

Är det tillåtet att hata någon så som jag hatar mig själv?... ja antagligen, eftersom det inte kommit någon polis och stoppat mig!


Är det tillåtet att tro att man aldrig har, kommer eller är älskad - trots att man förmodligen har det bättre än tusentals andra?

Jag skulle tro att det är tillåtet... för det är så jag känner nu.


Varför är det så att vissa blundar för andras problem, och bara klagar över sina egna?

... jag har inget svar på det. Men jag vet att vissa blundar för sina egna problem och brister och gör allt för att hitta problem hos dem som verkar ha det bra!


Är det verkligen tillåtet att vara en sån komplett idiot som jag?

Mitt svar på det är ja, antagligen! Det finns inget annat svar på det för jag klarar knappt någonting alls, inte själv! Jag klarar inget eftersom jag inget fattar.

Inget alls!"  

Jag kommer ihåg allt genom den texten. Jag minns när jag skrev den, jag minns hur ledsen jag var och hur arg jag var, på mig själv. Jag minns anledningen och hur allt gick åt helvete. Det sista och dyrbaraste minnet som hör ihop med texten är att Fireflies var den enda låten jag lyssnade på då. 


Av Jojjo - 7 juni 2011 16:47

Haha gjorde lite research på ordet "Souldmate"/själsfrände (stavade ja rätt?) och känner mig nu lite... kluven. Nästan "sur". Fast jag ä rätt glad, men anyway. Det är självklart otroligt svårt att förklara innebörden med ordet. Många säger "mer än en vän" och det är väl sant, antar jag. Men samtidigt, man kan ju vara mer än vänner utan att vara soulmates. Jag godkänner inte förklaringen "mer än en vän". Men men, det är väl mycket så att det är upp till var och en att avgöra vad det betyder. I alla fall, vad betyder det för er?


Tacksam för svar, som alltid. ♥

Av Jojjo - 7 juni 2011 15:41

Hehe, glömde att skriva om den igår så here we go:

Vi åkte till stan och en liten park-sak och firade. Jag och John sprang runt från stånd till stånd och snodde godiset. Sen var det ett parti (haha jag vet, men det är ju massa partier som har godiset) som hade godast godis så John bara "Ey, vi tar mera" också kom vi dit. Och tanten som stod i ståndet bara "Jag känner igen er" också ställde hon undan godisskålen. HAHA!

I alla fall, satt och asgarva medan vi tittade på Allgot & Villgot. Humor!


    Bilden nedan = Han i grönt sa att han i rosa inte kunde vägmärkerna, den rosa protesterade och sa att han VISST kunde dem. Och den han i grönt håller upp svarade den i rosa att det var "Varning för en dam med stora tuttar" när den i grönt förklarat att det är ett varningsmärke om det ä triangelformat med en röd ram x)  Bye ☺
 

Av Jojjo - 7 juni 2011 15:10

Suck och pust! Ingen luft!

Sitter med en isklamp och typ... trycker den mot huvudet och ah, ja vet inte vad.

Eftersom det är sjukt mycket åsketryck i luften finns det ingen luft, inget syre, känns det som. Allt jag har att säga är väl egentligen; hemskt!

I alla fall, sitter och funderar på hur i hela friden det gick till igår. Mig veterligen bloggade jag ingenting, ändå fick jag mer tittare (eller vad man nu säger) än på hela den här månaden. Haha, rätt kul men ändå konstigt.

Ah, sitter och lyssnar på "Don't you worry bout a thing" ifrån den där "If"-reklamen. HAHA, känns jättenormalt! 


Såg på "Parfymen" igår. Superbra film. Även om min förklaring på den inte låter så värst bra, har jag märkt. Men men, rekomenderas om man inte är sådär lättäcklad och halvlättskrämd.

 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards