jojjothewiki

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Jojjo - 17 juni 2011 21:38

...att ha frågestunden! 

Haha glömde ju komma med den eftersom mamma fyllde år den 14:e 

Men nu kommer den alltså:

"finfin" bild ja fixade. Haha! Snyggt ja målar. Anyway, bomba med frågor (vet att bara en kommer komma med frågor men..)  

Av Jojjo - 17 juni 2011 21:23

Ja okej, blogga nu då!

Vart borta ett litet tag nu ju!

I alla fall så har jag varit på två skolavslutningar (mina bröders och min egen) och sen vart i skolan lite innan det och (ärligt talat) inte orkat vara inne vid datorn. Hittills på sommarn har jag faktiskt bara varit med Jossan hela tiden. Hon följde med mig hem efter skolan i onsdags och sen åkte hon med mig och mamma till skolavslutningen på kvällen. Och eftersom hennes lillebror går i samma skola som Tobias så följde hon med oss till deras skolavslutning också. Sen har hon stannat till idag. Så vi har hoppat studsmattor som två idioter, retat småsyskon som aldrig förr och asgarvat. I kort förklaring. Anyway, grillade igår och shit va gott det va. Ska till pappa idag och sen kommer farmor imorn så det blir kanske lite halvt oaktivt imorn. Fick ju låna tredje delen i Airhead-triologin av Jossan så jag har läst den. Fast bara läst typ halva. Superspännande. Har typ sju myggbett som är otroligt stora eftersom jag är "känslig" mot myggbett. Hjälp mig, vet inte vad som mer har hänt. Tittade på Alice i underlandet och i rymden finns inga känslor i skolan i måndags. I tisdags städade vi och fick gladd två gånger, sen i onsdags va det massa jippon. Sen har jag tänkt en hel del och ni vill inte veta vad jag kommit fram till. Äh, sak samma. Nu kommer en liten bild eller två. See ya sen!


 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards