jojjothewiki

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Jojjo - 19 juni 2011 14:40

Undra inte över rubriken, min bror och jag har haft ett sånt där jättetrevligt samtal igen. Haha!

I alla fall, har ganska nyligen kommit hem ifrån min tur till pappa. Farmor kom men det tror jag att jag redan sagt. Det är hur som helst skönt med sommarlov, men jag har inget att göra. Kom på att allt jag egentligen gör är; Sover, vaknar, går upp, äter, läser, datorn, tv:n, sover. Och sen börjar det om. Haha!

Så nyttigt och trevligt liv.

Men annars händer i stort sett ingenting. Jag diggar reklamer och vill fotografera, men eftersom det regnar ute är det förmodligen inte så smart. Ähm.. orka skriva mer. Bye ♥

Av Jojjo - 19 juni 2011 14:27

Okej, eftersom Isax (surprise) ställde jag vet inte hur weirda frågor får jag väl svara;


1. Vad är din favvo låt? (y)

Svar: Herregud, I can wait forever - Simple plan typ x)


2. Varför sover du så mycket? :o

Svar: För att slippa dig längre (a)


3. Varför gör jag smilesar efter varje mening? :s

Svar: Eftersom du är lite virrig! 


4. Tycker du om glass? xD

Svar: Nähä? Haha! Självklart!


5. Hur vet du att byxorna ska vara på rätt håll? :o

Svar: Inse Isax, det är min plikt att lära mig sånt! 


6. Hur lätt har jag fått dig att skratta nu? xD

Svar: Lätt? Haha! Jo tjena!


7. Varför kommer inte jag på några fler frågor? :P

Svar: Än en gång, du är virrig ;)


9. Svara snabbt tillbaka eller det där var inge fråga så strunta i 9:an, men om jag sätter ett frågetecken i slutet blir det en fråga då? xD<3

Svar: haha! Ja det blev det, en fråga alltså! 


Humhp.. vad säger man? Normala vänner ;o

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards