jojjothewiki

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Jojjo - 4 juni 2011 22:12

Ah, ska la snart stänga av datorn och starta igång en film. Titta på den och så småningom somna. Får väl se vilken det blir helt enkelt.

Jaja. Godnatt allihop

Av Jojjo - 4 juni 2011 21:55

Okej. Det här är inget jag ber dig läsa. Det här är typ bara för att skriva av mig.


Jag minns alla underbara "xD" och skratt som följde. Jag minns hur underbar förra sommaren var. Tack vare dig. Minnena sträcker sig över semestrar där jag vet att jag tänkte "undrar hur Annie mår" på. Dem sträcker sig över alla dagar som långsamt mynnade ut i det här. Ett rätt stort bråk ändå. Det är inte bara mitt fel att det blev såhär, det är inte bara mitt fel att vi gled isär. Men jag skyller ändå allt på mig. Jag vet självfallet inte vad du tycker om mig. Eller vad du tänker om mina mejl. Eller mina sätt att agera. Men jag hoppas att du tog till dig mitt "jag älskar dig". För det gör jag. Kanske på ett annat sätt, ett mer distansartat sätt. Ett sätt där jag inte behöver dig i mina tankar eller dig i min närhet för att vara lycklig. Men jag älskar dig.

Du har fått mig i gapskratt, småflin och i gråt. Vi delade en gång allt med varandra. En gång fanns det inga frågor om någon utav oss. Jag lovade i samma tillfälle en massa saker. En massa saker jag aldrig höll. Massa brutna löften, löften jag bröt. Annie, du finns i mina tankar, dag som natt. Ändå tänker jag inte på dig, förstår du känslan? Jag glömmer dig aldrig, trots att jag oftast inte ägnar mina tankar åt dig. Jag var ärlig, jag är glad att du tog ut allt på mig. Jag ver seriös, jag ville att jag skulle vara den enda som gjorde dig arg. 

Tack Annie för att du funnits där för mig och aldrig riktigt lämnat min sida. Tack för att du gav mig alla de underbara stunderna. Och TUSEN tack för att du fick mig att se allt från en annan vinkel. Nu vet du troligtvis inte vad jag pratar om. Men genom att vara arg på mig nu... får du mig att uppskatta allt på ett annat sätt. Tack för det. 


Allra käraste... det är för dig jag andas. Det är för dig jag lever. Det är dig jag älskar! ♥

Av Jojjo - 4 juni 2011 12:30

Bada idag då. Första utomhus-badandet för i år. Scary. 

Undra hur varm/kallt det är. Undra hur många grader ifrån 33 det ä (a)


Aja, kom nyss på att jag BARA har svar och vitt på mig. Sen ser man min bikini och då upptäcker man att det är fel. Jag har mintgrönt på mig också. Haha!


men men, kommer la lite bilder efteråt. Men inte nu, så byee! ♥

Av Jojjo - 4 juni 2011 12:05

Haha otroligt! Jag vaknade i morse och skulle bedöma vad för kläder jag skulle ha på mig. Så jag kollade på termometern i mitt rum, och i pappas rum. Eftersom mitt rum är på morgonen på solsidan och pappas på "skuggsidan". Och efter det bedömde jag. I alla fall, på solsidan var det 33 grader ute. Så nu tittar jag på en t.ex  sne sak och tänker "Sju grader till och den är 33 grader fel", ser jag en klocka plussar jag/drar jag ifrån minuter för att det ska bli 33. Haha! Helt patetiskt. 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards