jojjothewiki

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Jojjo - 9 juni 2011 20:45

HJÄLP!!

Jag har otroligt tråkigt, så snälla hjälp mig med något sorts "motiv" till en header. Alltså, utseendet. Snälla snälla snälla, vet att ni är bättre på sånt här än jag! Tack om ni hjälper mig. ☺

Av Jojjo - 9 juni 2011 19:57

Hahahaha, failad rubrik. Men eftersom jag inte är så stormförtjust i svenskan skrev ja "öppet hus" på engelska, eftersom det var precis det vi nyss haft i skolan. Anyways, kom nyligen hem efter en helt underbar kväll me klassen. Ååh, så otroligt kul. Sprang runt över hela skolan med Tess (hon ja jobbade med) och letade goda saker att käka och kul saker att kolla på. Hehe, vågade inte ta bröd eller smothies (hur stavas det?). Känns modigt av mig, vågar kaxa mot nior, men inte sno bröd. Haha!

Sen va vi vid "katedern" och presenterade vårt ämne som råkade bli plastikkirurgi och efter det kom min mentor "Herrejisses va bra du var på presentationen!". Och då blir man stolt, faktiskt. 

Det roligaste var i alla fall när vi kollade på halva  klassen som hade pilates (vi hann inte eftersom vi inte hade tid att byta om på) och alla bara *gäsp* haha! Sen skulle vi i "publiken" göra en grejs-sak också. Men med kass balans va det svårt. Hade dessutom  gjort allt i förmiddags. Ah, kompledigt imorn, så jag slipper gå upp tidigt. MEN jag måste göra frukost haha. 


I alla fall, lyssnar på "The lazy song - Bruno Mars" och.. diggar. Ser inte klokt ut men när jag gör något, vad ser då normalt ut? 


JUSTE! Mitt misstolkar-leende är nu känt. Haha, lite smått kul. Alla i bussen försöker härma det men jag är så pass onormal till skillnad från alla andra så ingen förutom jag lyckas. *stolt*

Men ska typ fortsätta tråka framför datorn och eh... ja, sen ska jag sova. Så see ya all peops ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards