jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

I loved you once, and now I can never forget you.

Av Jojjo - 4 juni 2011 21:55

Okej. Det här är inget jag ber dig läsa. Det här är typ bara för att skriva av mig.


Jag minns alla underbara "xD" och skratt som följde. Jag minns hur underbar förra sommaren var. Tack vare dig. Minnena sträcker sig över semestrar där jag vet att jag tänkte "undrar hur Annie mår" på. Dem sträcker sig över alla dagar som långsamt mynnade ut i det här. Ett rätt stort bråk ändå. Det är inte bara mitt fel att det blev såhär, det är inte bara mitt fel att vi gled isär. Men jag skyller ändå allt på mig. Jag vet självfallet inte vad du tycker om mig. Eller vad du tänker om mina mejl. Eller mina sätt att agera. Men jag hoppas att du tog till dig mitt "jag älskar dig". För det gör jag. Kanske på ett annat sätt, ett mer distansartat sätt. Ett sätt där jag inte behöver dig i mina tankar eller dig i min närhet för att vara lycklig. Men jag älskar dig.

Du har fått mig i gapskratt, småflin och i gråt. Vi delade en gång allt med varandra. En gång fanns det inga frågor om någon utav oss. Jag lovade i samma tillfälle en massa saker. En massa saker jag aldrig höll. Massa brutna löften, löften jag bröt. Annie, du finns i mina tankar, dag som natt. Ändå tänker jag inte på dig, förstår du känslan? Jag glömmer dig aldrig, trots att jag oftast inte ägnar mina tankar åt dig. Jag var ärlig, jag är glad att du tog ut allt på mig. Jag ver seriös, jag ville att jag skulle vara den enda som gjorde dig arg. 

Tack Annie för att du funnits där för mig och aldrig riktigt lämnat min sida. Tack för att du gav mig alla de underbara stunderna. Och TUSEN tack för att du fick mig att se allt från en annan vinkel. Nu vet du troligtvis inte vad jag pratar om. Men genom att vara arg på mig nu... får du mig att uppskatta allt på ett annat sätt. Tack för det. 


Allra käraste... det är för dig jag andas. Det är för dig jag lever. Det är dig jag älskar! ♥

 
 
Ingen bild

Din Annie

8 juni 2011 22:51

Jag vill inte, kan inte vara arg på dig, det jag skrev till dig var en första reaktion på allt du skrev.. det kanske lät argt.. men ändå så var jag så ledsen för att du verkligen sa sanningen.. det du sa fick mig att falla ihop.. känna mig så meningslöst.. men nu har jag ju inset att vi kanske inte är menade för att vara lika bra vänner som förut.. jag venne... men jag vill, jag vill ha min, BARA min jojjo tillbaka.. den jojjo som jag verkligen älskar.. för alltid <3

Jojjo

9 juni 2011 19:56

Förstår, tack för att du berättade Annie. Och jag vill faktiskt ha tillbaka MIN Annie också..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards