jojjothewiki

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Jojjo - 1 maj 2011 19:29

Helt ärligt. Jag måste vara ägaren till den titeln. Hade satt på en låt på youtube och sen inser jag att jag har sju länkar uppe. Så jag tänker att man kanske kan kryssa några. "smart" som jag är kryssar jag ner youtube. Och då händer något. Musiken stängs av!

Hehe. Och då tänker jag: vafan... vart tog musiken vägen?

Sen tar det ca tre minuter innan jag kommer fram till varför.

Smart säger jag bara!

Så nu kan ni väl ändå inget annat än att hålla med om en sak. Jag är sveriges smartaste. Eller hur? 

  


Ooh, en smiley som är designad

efter mig. (y)


Ha det bra. Bye ☻ 


Av Jojjo - 1 maj 2011 19:25
I keep going forward with the chance that you'll be there.
If I knew that you weren´t there, I would stop by now.
But I´m not.
Because I don´t know if you really are there or not.
And it´s the mysteries that push us forward in life.
 
Maha! Slå den ni (y)
*svårt att sitta still*
 
                                                                                                              bye ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards