jojjothewiki

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Jojjo - 24 maj 2011 20:25

Alltså, känns som om jag varit otroligt stressad och upptagen idag. Har inte ens vart i skolan, weird. I alla fall, vaknade och kände mig inte frisk, hade asont i öronen och i huvudet och skit, så jag va hemma. Sen visade det sig att bävergnägg (alias lillebror) också var hemma på grund av okänd sjukdom (haha) så då blev det "Canal+ SF-kanalen" halva dagen. Såg på typ tre svenska filmer. Min definition av något hemskt. Haha! Seriöst, tre svenska filmer. Usch! Jag klarar knappt att se en :o

Sen drog jag mig in i mitt rum och läste typ två kapitel i min bok eftersom jag ska vara klar med den i veckans slut eftersom boken jag väntat på i nästa tre månader ÄNTLIGEN kommit nu. Och den måste ju läsas. haha!

Sen satte jag på datorn och nu håller jag fortfarande på med engelskauppsatsen. Vi ska visserligen jobba med den i skolan i tre lektioner framöver men orka jobba med den i skolan. Hatar att jobba med sånna här saker i skolan så jag gör det hemma. Maha, va weird jag låter nu. 

Känner mig i vilket fall omåttligt tråkig idag. Så om ni läst ända hit. Well, sov gott (a)

Ska fortsätta med uppsatsen i engelska om Secondhand Serenade och sen se på House (y) En liten.


Yehe! ☺

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards