jojjothewiki

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Jojjo - 3 maj 2011 19:33

Haha! Det är precis vad jag ska på imorn. Enda problemet är att jag är en fara för allt levande. Inte så värst säker på att det är det smartaste man kan göra. Sätta mig i något som har med säkerhet att göra. Sist klassen gjorde något sånt på brandstationen dödade jag en människa. Okej, nä. Det var en sån där brand-docka men brandmannen sa att om det varit en riktig människa som låg där och brann så hade den dött. Hehe... så börja inte brinna i min närhet om ni vill överleva bara.

Anyway, tack vare pappa, Jossan och Isax sjuhundra frågor om en liten del. Tack så mycket. -.*

För er som inte riktigt förstod så är jag inte glad för deras "tips".

Mer missnöjd eftersom jag är skräckslagen

I alla fall. Ses om jag överlever morgondagen ♥

Av Jojjo - 3 maj 2011 17:35

Okej, my day!

Vaknade en halvtimme försent (jag vet trycka på snooz-knappen över sju ggr är inte bra!) så det blev minst sagt stressigt. Brukar ha ungefär 50 minuter. Nu hade jag 20. Yeeh! 

I alla fall, hann med bussen och kom på att jag fortfarande inte tagit ur min högt älskade MP-3 ur min jeans-ficka. Mamma tvättade dem igår. Gissa vad! Den är dränkt! Sorgligt.

Anyway, slutpratat om min döda MP-3 nu!

Resten av dagen var... sjukt kul faktiskt.

Vi skulle ha teori i hk:n så vi var i en vanlig lektionssal eftersom hemkunskapssalen var upptagen. Också var vår lärare med gruppen som ockuperade hemkunskapssalen så vi var ensamma där vi var. Sen gick två killar in i ett litet rum i salen och läste på, vi andra ställde självklart - elaka som vi är - för ett bord också staplade vi upp bok efter bok på bordet, under handtaget. Gissa om alla garva när killarna inte kom ut. När vi sen ringde till den ena killens mobil så vek jag mig dubbel av skratt. "Har ni problem eller?" frågade han och... ah, det är obeskrivligt hur kul det var. 

Innan dess satt jag och Jossan dessutom och... tja, var totalt oseriösa. Också sa jag "jag vill inte vara bög längre" eftersom det hörde till ämnet (tänker definitivt inte tala om vad ämnet va) och i precis den stunden kom killen vi senare låste in, och ringde till, förbi och stirrade på mig som om jag var totalt rubbad (vilket jag antagligen verkade vara). Sen började han helt plötsligt asgarva och sen frågade han "Så du är kille nu?". Wah! Gissa vilka två som garva då? Haha!

Aja. Det var det. Orkar inte skriva mer JUST nu! Men vänta er ett till inlägg. Minst. Känner för att prata mycket idag.

Men men, see ya! ♥

Av Jojjo - 3 maj 2011 17:29


Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards