jojjothewiki

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Jojjo - 23 maj 2011 20:54

haha juppe. Kom ihåg vad förra inlägget var till för; jag skulle ju redovisa gårdagen. Haha! Med lite små inslag ifrån fredags (eller vad det nu var).





"Outfit"



 
 


















Köpte ju MP-3 i fredags (eller när det nu var) Haha

   Alicia var ju dessutom hemma och hoppade studsmatta med mig (y)

Heja dig, fågeln! (a)


Det var lite grann, nu orkar jag inte mer. Så bye! ☺

Av Jojjo - 23 maj 2011 20:39

Okej jag vet inte riktigt vad syftet med JUST det här inlägget är men... kände för att skriva ner den där rubriken. Förövrigt har jag inte en aning om vad jag sitter och snackar om... sitter och säger "Or would you?" och så.. haha! Weird Jojjo.


Bye!

Av Jojjo - 23 maj 2011 19:04

Sov med öppet fönster inatt eftersom det var så otroligt varmt inne igår kväll. Nu har jag det igen så jag ska slippa ha det öppet inatt (orka få myggbett) fast nu insåg jag att det blir kallt. Fast jag vet inte, kanske borde stänga.. men.. hehe!

+ att nu fick jag hicka. "Toppen"

Alltså, jag håller på att smälla av! Mormor och morfar, igen! Gush!

Men nu ska det tydligen inte bli någon mer kväll denna månaden. Hoppas i alla fall inte det, för allmänhetens skull. Brrr, fyser faktiskt. Otroligt.


HAHA! Kom på att vår solkräm luktar rätt gott (a)

Den ä köpt på IKEA, funkar rätt bra och luktar som... något godis, typ. Haha! Det håller säkert getingarna borta i sommar... eller? Maha!

Aja, ha det bäst. ☻

Av Jojjo - 23 maj 2011 18:03

Asså... jag blir sur, haha, eftersom filmen jag fixat som "bevis" på att jag har typ sveriges sämsta/sjukaste/roligaste/vad-ni-än-vill-kalla-det humor inte går att fixa här eftersom den har "fel format" och om jag laddar upp den riktiga kommer en SJUK bild på mig upp. Och det vill ingen så att... tja, får fixa vidare lite (a)


Annars har jag vart i skolan, hoppat studsmatta och sett på TV. Ska fixa eng-läxan nu hade jag tänkt (suck)

Haha. See ya ♥


Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards