jojjothewiki

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Jojjo - 21 maj 2011 21:11

Åwh, shit vilka barndomsminnen den här låter "framkallar"


Av Jojjo - 21 maj 2011 21:03

Shiit, det ringde på dörren och Jojjo hoppar sju meter högt. Ihhip!
Ett litet pucko som ringer på  dörren dessutom -.*
Tror förövrigt jag fått typ öroninflammation eller något. Har förjävligt ont i öronen. Ajj!

Så det blir la ett kort besök på vårdcentralen där dem skickar vidare mig till apoteket med ett litet fult recept. Who knows?

Annars funderar jag på vad jag borde se på för film ikväll. Bomba jättegärna med förslag (känner er, det kommer inte komma en enda..) på olika bra filmer. Dock inte framtidsfilmer som 2012, the day after tomorrow etc.

Aja. Komigen och tipsa, så jobbigt kan det ju inte vara ju :D


☺ 

Av Jojjo - 21 maj 2011 19:35

Alltså, tänkte ju fråga ut min präst om vad han säger om "jordens undergång" idag. Också glömde jag, haha! Vi som hade frågestund och allt. Aja, vi i alla fall på konfa idag från klockan halv tio till halv ett, vilket betyder att jag fick gå upp kvart över åtta för att hinna med all skit. Gissa vem som nästan sov på konfan idag? Maha! Me.

jag fick bli en berättare till nästa gudstjänst!

Ska stå bredvid en klasskamrat som är Jesus och hon är 20 cm längre än mig. YiiH! HAHA! I alla fall, ska avsluta med att säga "För Jesus var ännu inte förhärligad". Och jag som är världens ökändaste *host* misstolkare misstolkar det självfallet. Lyckat prästen! Lyckat (a)


Annars lyssnar jag nu på eh... Hon den dära -Waverly-place-Alex-tjejen x)

Visste inte att hon fanns i pappas dator. :D

Bye ☻

Av Jojjo - 21 maj 2011 19:29

Haha yeh sure. Om ni tänker på hur den går egentligen och hur hon sjunger den. Visst är hon begåvad? Haha!


Okej, nu sitter jag och försöker fatta vad Isax snackar om, äter choklad och undrar när min melon-glasstårta skulle komma! (a)


Haha anyways, känns som om jag är otroligt varm. 



Mehe, ha det bra. ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards