jojjothewiki

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Jojjo - 2 maj 2011 19:32

Okej!

Ehrm... min dag. 

Nu ska jag förklara utan att söva er... anyway.

Egentligen började dagen igår, min syster kom in till mig och såg otroligt ledsen ut.

"Du... jag kan inte s-s-so-sova" kom det fram. Jag var trött och antagligen rätt tjurig.

"Varför dårå?" frågade jag och Marina såg ut som om hon funderade på att gå och lägga sig igen. Vilket hon uppenbarligen inte gjorde.

"För att Miranda har somnat" svarade hon. Och jag tror aldrig jag kommer förstå riktigt varför småbarn alltid vill vara först med att somna. Jag ville alltid vara sist eftersom jag var rädd för att... vi tar det här en annan gång, tror jag.

I alla fall, det slutade med att jag la fram sovsäcken och bäddade på golvet åt lilla tjejen. Hon la sig där i två minuer innan

"jennifer... jag kan inte sova." kom. Och sen hade jag en koalabjörn slash element i min säng. Puoh!

Sen vaknade jag (det förvånar mig fortfarande att jag överhuvudtaget somnade) av att mamma kom in klockan halv sju. Eftersom jag brukar gå upp klockan sju så gjorde bara det mig rätt sur också. Men sen hade bussen plockat upp även mig och nu snabbspolar vi.

*andra lektionen*

Vår svenska/SO-lärare samt Matte/NO/teknik-lärare är i Frankrike med två elever (projekt). Så vi får ha en vikarie, en för båda (y)

Också var då andra lektionen för dagen svenska/SO. Inte för att vi jobbade ett skit men han var helt grym, det säger jag bara. Båda lärarna som rymt till Frankrike har otroligt cool humor så jag var näst intill förtvivlad när jag insåg att dem två skulle åka. Nu kommer den här och vikarierar. Det är jag otroligt glad för. Han är visserligen mycket (hehe) äldre men wah! Mannen har humor. 

I alla fall, det var egentligen det mest intressanta i skolan så

*hemma*

Jag var otroligt trött och hade typ migrän så det första jag gjorde var att läsa lite, och sen äta. Efter det var jag helt utmattad så jag la mig i soffan och glodde simpsons tills jag somnade. Vilket inte tog så lång tid. Sen sov jag väl i ca två timmar. Känner mig fortfarande trött. 

Blir väl antagligen att lägga sig tidigt för att inte vara helt död imorn.

Jaja, nu har jag babblat på tillräckligt. Ha det bra ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards