jojjothewiki

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Jojjo - 5 maj 2011 19:01

Alltså. Jag har ett problem!

Det är så att jag... håller på med en grej, och till det använder jag en vässad blommpinne. Problemet nu är att min älskade blommpinne är borta vilket är HEMSKT! 

Det jag håller på med är viktigt, för mig. Viktigt, sa jag.

Hehe, flumm!


Fick reda på att vi ska ha klassdag på tisdag och då ska vi paddla kanot. Packlistan såg ut följande;

En ryggsäck

Två fyllda vattenflaskor med vatten

En sked

En tallrik

Sittunderlag

Kläder efter väder (oavsett om det är varmt eller kallt)

Marshmallows eller något annat man kan grilla som efterrätt


Min första tanke var typ

"VATTEN!?!"

Ni sitter säkert bara där och "ah och? Vatten har ju alla, vad är problemet?" Jo, problemet är att vi har rött vatten här. För mycket järn, jag har fortfarande inte mördat någon ;)


Nu oroar jag mig bara för kanotpaddlingen.

Annars är allt bra med mig, hoppas det är det med er också! ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards