jojjothewiki

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Jojjo - 16 maj 2011 20:59

Alltså, jag älskar den här låten och lovar att denna var det ENDA bra bidraget i hela eurovision... haha.

Av Jojjo - 16 maj 2011 18:01

Okej, känns som om jag inte bloggat på länge, vilket ju inte är sant. Haha, fail av mig att känna så.  Men i alla fall, känner inte riktigt för att verka glad. Jag är glad, känner bara inte för att verka vara det. Jag vet, vrickad logik. anyway. Har inte mycket att säga men jag känner ändå för att säga något. 

Idag hade jag hippie-frilla (älska) och fem ifrån nian asgarva och pekade på mig. Tre millimeter ifrån att slå till dem. Fast jag älskar min frilla ändå. Ända tills det började regna, iskallt regn. Mitt hår blev helt dyblött och superkallt. Frös som jag vet inte vad när jag kom hem idag. Ja, lyckat. Näe! 

Men men, hatar egentligen orientering så när jag fick sitta och vänta på resten av klassen att bli klar började jag hata det ännu  mer. Kanske inte är så värst intressant att läsa om hur mycket jag älskade min frisyr idag, hur kallt regnet var och hur mycket jag hatar orientering. Men ni får stå ut. Har faktiskt inget intressant att skriva om. Till mitt försvar; det är mitt liv. Boring, med andra ord.

Photo:

   ah, kalla det vad ni vill. Men jag gillar frisyren..

Bye ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards