jojjothewiki

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Jojjo - 4 maj 2011 16:32

Tjaa! 

Okej, ni vill säkert höra om min trevliga dag. Skit samma om ni vill eller inte. För nu får ni veta i alla fall. 

Först åkte vi som vanligt till skolan. Men eftersom vi inte kunde göra allt i skolan så kom ännu en buss och hämtade upp oss. Sen åkte vi till motorstadion i stan! Askul!

Men i alla fall, det första var att vi fick en "försäkringsundervisning" *gäsp* 

I alla fall, efter det skulle vi åka moppe. Det här är intressant för alla er som gillar att retas med mig. Hehe. När jag åkte var det

gasa... BROMSA!.. gasa.. BROOOOMSA!.. ga.. BROMSA! 

ja, ungefär så gick det till. Ändå älskade jag den lilla moppen.

ska väl kanske inte ha en sån själv men gissa om jag vill! Det va en sån där liten, gullig (långsam) klass 1-moppe. Aow, en sån vill jag ha. Såg ut som en cykel (s)

Haha! Anyway.

Nu ska jag checka scrubs och Remember me efter det. Åwh, älskar den filmen. Sett sen säkert åtta gånger. Men who cares?

Så underbar.


Ses ♥
 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards