jojjothewiki

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Jojjo - 15 maj 2011 16:22

Gush, känner mig verkligen smart idag. Haha!

Jag och mamma stack ju till skövde och skulle köpa skolavslutningsklänning, ah också gick vi in på något ställe. Också gick vi ner till nedervåningen och mamma såg en klänning och bara "GUD! Vad fin klänning!" och jag bara; "ao... men... det är typ... stora storlekar" lite sådär diskret (tyckte jag i alla fall)  och mamma som alltid ska vara lika noggrann skakade på huvudet och plockade fram en i min storlek (tji fick jag) och hånflinade. Jag suckade och skulle ju då prova den eftersom.... det är bra att göra det, tydligen.

Haha anyway, när mamma stod utanför så tjatade hon om att se (lite viktigt, jag hatar verkligen omklädningsrum...) ah, också bad jag henne hämta en storlek mindre, också öppnade jag den dära dörren för att ge henne den jag provat. Också stod det en kille där utanför. Shiit vad han stirrade. I alla fall, sen insåg jag att jag gått in i killarnas. Kul! Haha, till mitt försvar; mamma styrde.

Så.. jag känner att det verkligen inte är min dag idag, blev ingen klänning heller för den delen. Snacka om hopplöst  


Bye ♥ 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards