jojjothewiki

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Jojjo - 13 maj 2011 22:20

Helt seriöst, jag undrar faktiskt vad problemet med mig är!

Jag stör mig helt seriöst på alla som skriver "hehe". Gush, fattar inte riktigt varför.

I alla fall, enligt mig är hehe något man skriver när man är skyldig, typ:

"jag gjorde inget, hehe!," eller "Jag gillar dig, hehe!," eller "hehe, vilken skojare du är,"... haha! Jag låter ju helt sjuk. Världens enda människa som verkligen stör mig på folk som skriver hehe... suck!

Har dessutom kommit på att jag aldrig blir nöjd. Verkligen, jag blir det aldrig!

men men, tänker bjuda på en bild igen. (generösa jag "hehe")

   Bye ♠

Av Jojjo - 13 maj 2011 21:43

Ehrm... ah okej, förut var jag trött och gud vet vad... HAHA! Nä det vet han inte, men men. Nu är jag i stället hyper och det känns som om jag aldrig kommer vilja äta något igen. Anyway, Kom NYSS på att det är skolavslutning den 16:e Juni och att jag och mamma (troligtvis) ska köpa någon klänning-sak tills dess... haha!

Erkänn, det låter helt strange när jag säger ordet klänning med "till mig" i samma mening. Eller så är det bara för mig och alla som verkligen känner mig, ytterst ovanligt att se mig i klänning, det säger jag bara.

Jäklar vilket tjat det blev på mig helt plötsligt. I alla fall, bestämt mig för att cykla iväg till närmaste by imorn, hur många tror att jag kommer iväg? *knäpptyst*

Och så... Isax kommer tydligen dö om han inte mejlar mig på en vecka. Kul, ska testa att ignorera honom ett tag. Mwoha! Kan bli riktigt skoj... 

Jajajajaja! Nu ska jag sluta babbla och spara inlägget (haha)

Av Jojjo - 13 maj 2011 18:56

Okej... vet inte riktigt vad syftet med det här inlägget är, om det finns något. För jag är otroligt trött och bara tanken på mat gör mig illamående just nu. Åt sallad tidigare idag, det är faktiskt det enda jag ätit. Känner inte för att äta idag.

Vet inte ens varför...

Allt är väl rätt bra, det rullar på. Men det är väl egentligen det som är meningen, att livet ska rulla på. Vi är väl skapade till att klara oss i de flesta situationer andra och vi själva sätter oss i. Right? Just nu känner jag mig lite som en kackerlacka faktiskt, ämnad för alla omgivningar och prövningar.

Idag blir det väl mest att se på talang lite senare och sen tror jag att ja går och lägger mig. Utan att vänta hem mamma...

Ehrm... snacka om innehållslösa ord. Anyway, see ya peops! ♠

 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards