jojjothewiki

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jojjo - 22 maj 2011 13:19

 Haha va intressant liv jag verkar ha! Sitter och fotar massa silhuett-figurer x) kul!


    Bara jag som tänker på den där "barabarabarabapp"-fuguren   i kalle anka på jul? HAHA!

Av Jojjo - 22 maj 2011 13:02

Okej, morgonen var la rätt okej, förutom det faktum att jag vaknade och trodde att jag försovit mig. Mamma skulle hämta mig klockan halv tio eftersom vi hade gudstjänst klockan tio, och jag är hos pappa i stan. Anyways, min klocka ringde vid typ nio (eftersom jag ställt den på det) också vaknade jag och såg dels ett meddelande från Comviq som berättade att jag hade två dagar kvar på mitt kompis, sen gick allt över till bas. I alla fall, det fanns också ett meddelande där det stod "Mamma, har ringt" också klockslag. Så min tanke var "shit! Mamma kommer vilken sekund som helst". En minut senare var jag påklädd och inne på toaletten för att borsta tänderna och kände mig superstressad. Vad inser jag då? Jo, att mamma inte kommer förrän om en halvtimme. Puoh! Så jag hann med allt och sen kom jag till kyrkan samtidigt som Jossan, det är weird. Jag och Jossan kommer till alla träffar och gudstjänster i samma minut varje gång. Och vi samåker inte ens Ô.ô

Sen på vägen hem sa mamma "vi ska bara åka till P:as och köpa presenter." och jag bara "Wtf.. VA?!" så sen berättade mamma lite försiktigt att vi skulle på kalas. Jag brukar få utbrott, eller liknande, varje gång vi ska på kalas hos någon jag inte gillar att vara hos. Som nu. Därför berättade mamma ytterst försiktigt. Så nu sitter jag och förbereder mig på att plågas i timtal. Haha! Vad överdrivet det låter. Men kalas jag själv inte valt att gå på (eller som inte är mina egna) är det absulot värsta jag vet. HAHA! Så läser säkert Isax också, och då kan jag passa på att ge igen; Dumma dig som bara säger dumma mig! x)


Bye peops ♥

Ha det bättre än jag!

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards