jojjothewiki

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Jojjo - 25 maj 2011 20:58

OKej, rubriken kommer det förklaring till i det jag ska berätta om;

Jossan var äntligen här igen, och galna som vi alltid ä hoppade vi studsmatta på olika knäppa sätt. Haha, anyway, när vi skulle leka "fulla" så hoppade vi runt som två idioter tills vi blev mer än lite yra. Och så var planen att vi skulle filma. Saken var bara den att jag kom på något konstigt sätt och landade på min fot, snett. Så jag skrek typ eller något. Och nu sitter ja i soffan och tycker synd om mig igen. Haha, som den lilla mes ja ä. Men i alla fall, mamma ringde typ sjukvårdsupplysningen och hörde vad hon skulle göra. Orden löd; "Hon ska ligga med benet högt, ta värktablett och lida om benet. Känns det fortfarande likadant imorgon så får ni komma hit." Tjiho! Stamkund på sjukhuset eller något. Om det nu känns likadant imorn. Men det tror jag. Suck, jag som var riktigt peppad inför skolan imorn. Också är det 90% chans att jag INTE får gå hela dagen. Säger ju att lycka är farligt. Rubriken kom dessutom ifrån att när jag skulle ner för studsmattan och in för att ta rullstolen jag har här hemma så sa Jossan "Jump jump jump" och jag fyllde i; "Jump in". Vi kom typ fram till att det var en film med Corbin Blue, eller vad han nu heter. Jaja, en liten bild och Bye! ☺


det där grå-svarta ovanför det vita ä min fot.

Med mina strumpbyxor som linda.

Haha! Fint va? (a) 

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards