jojjothewiki

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Jojjo - 29 maj 2011 21:17

I try to go forward and smile. But every time it works the thoughts about our argument come to me. When I'm finaly forget that and try to be happy again you and I have a fight again. Still about the same thing, but you hurt me more and more. But I still have to take up the subject again. I was born stupid and I'm going to die young. 

Av Jojjo - 29 maj 2011 18:10

Okej okej, jag vet. Ett litet tag sen jag skrev nu. Okej, i typ torsdags. Vem vet? Inte jag för tillfället i alla fall. Men anyway. 

Nu ska jag prata och vara allmänt ego. För jag börjar tycka det är rätt kul att vara otroligt ego.

I fredags va jag i skolan och fick MASSA frågor om "vad har du gjort med benet?", "Varför har du kryckor" etc. Haha. Aja, sen kom jag hem och ringde Jossan. Sen bestämde vi att hon skulle komma hit och åka hem på lördag (eller så). Sen kom jag och Jossan hem och mamma gjorde något :o

Vi såg i alla fall på den dära Wallander-filmen. Rätt bra.

Sen somnade vi efter att ha ställt klockan på kvart i nio. För att mormor och morfar skulle komma klockan nio och hämta mina systrar. Eftersom jag och Jossan + mamma och Tobias skulle till skövde för ÄNNU ett försök att hitta kläder till skolavslutningen (som förresten hittades). Och sen var vi otroligt trötta till klockan två då mamma kom så vi skulle åka. Sen hämtade vi den där "Millennium"-serien. Så den kollade vi på igår/idag. Trevligt. Men det blev så att Jossan stannade till idag så hon har åkt hem för inte alls så längesen. 

Och nu har jag inge mer intressant att säga, tror jag. Så see ya ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards