jojjothewiki

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Jojjo - 18 maj 2011 20:02

Okej, fobier var det ja.


1. Jag är asrädd för att svara i telefon. Om det inte är min mobil, det vill säga.

2. Klaustrofobi... alltså rädd för trånga utrymmen.

3. Rädd för äkta lycka.

4. Varje gång någon motbevisar mig är jag i en kort stund livrädd för vad jag ska försvara mig med. Därför är jag rädd för att bli motbevisad.

5. Tystnad skrämmer mig om det inte är sån där gå-jag-vill-vara-ensam-tystnad.

6. Framtidsfilmer kan skrämma vettet ur mig i flera veckor.

7. Vetskap gör mig rädd, samtidigt som ovetskap gör detsamma.

8. Tanken på att inte kunna leva ut mina drömmar gör mig panikslagen.


Tja.. det var nog typ allt. Som jag kommer på, i alla fall.

Av Jojjo - 18 maj 2011 19:57

Asså, jag älskar den här låten. Fast om man kan hela refrängen utantill och råkar snacka om det i matsalen vänds alla blickar på en. Gör inte det, lärt mig det nu! xD


Av Jojjo - 18 maj 2011 19:41

Ehrm.. ah okej. Vi köpte studsmatta idag *skryt* så jag, vår granne och mina syskon (utom ett) hoppade i typ 2-3 timmar idag. Haha. Sen satte jag mig och tittade på TV, eftersom jag dessutom hoppat i bara linne så fryser jag mycket nu. Annars ska vi äta tacos ikväll, jag ska la chilla med lite 2½ men... och HIMYM. I alla fall, har inte en aning om vart min ork tog vägen riktigt. Men jag orkar inte gå och hämta sladden som gör att jag kan ladda in bilderna från kameran till datorn. Så... bilder kommer nog imorgon. Sen pratar jag med massa folk och behöver gå på toa. (okej, det där sista var ju verkligen intressant)


Blev lycklig idag förresten! Vi har haft fyra prov (ett varje vecka i 4 veckor) om musikens rötter och dess historia. I min klass är vi 27 stycken (tror jag) och bara 9 klarade alla proven. Jag var en av dem *lycklig*

Så det här är nog typ min lyckodag, var till och med bra mat i skolan. Yeeh!

Haha jag har förresten kommit på att jag är riktigt feg, ska göra ett inlägg om alla mina fobier... när jag orkar. Haha!


See ya peops ♥

Presentation

Jojjo is back!
Läs om mitt liv, skratta och le! ☺

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag ha en frågestund?
 Ja, självklart.
 Nej absoulut inte.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards