jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Sunday.. = Jojjo is freaky!

Av Jojjo - 8 maj 2011 19:09

Ehrm... japp! 

Idag har jag faktiskt känt mig ganska händig. (waow)

men när jag vaknade idag tänkte jag typ bara på morgondagen. Nu menar jag inte "måndagen den 9:e maj" utan, morgondagen, som i mysteriet ingen kan reda ut. Jag tänkte på 2012 (asså jag tror fortfarande inte att jorden går under). Jag tänkte på alla krig som på senaste tiden kommit upp tack vare alla diktatorer. Jag tänkte på hur glada alla blivit för att Usama Bin Laden (*stavning) dött. Samtidigt tänkte jag hur kan folk bli glada över det här? Alla som pratar så mycket om att alla liv är värda att räddas. Och nu hurrar folk!

Tack vare att jag tänkte så känner jag mig nu hemsk!

Alla hurrade ju för att det var det som hände. Man räddade ju liv efter liv genom att Usama dog. Så varför tänkte jag så? Inte en aning. Kanske däför jag gick upp. 

För några timmar sen pratade jag med mamma som meddelade att morfar skulle hämta mig. Vilket jag vägrade, så jag tvingade min bror att stanna hemma så mamma kunde hämta mig ändå.

Måste berätta (J = jag | P = pappa)

Vi *lyssnar på country-musik*

P: Vilken jävla text. Ligger i badkaret och räknar mina tår.

J: Va?

P: Jo hon sjöng så nyss.

J: Haha, idiot

P: Ja, fast hon är ju inte så gammal.

J: Hur gammal är hon då?

P: 21

J: hon är ganska stor för att vara så ung va?

P: Jo, hon är ju amerikan

J: *förvirrad*.. *skrattar*

P: *tittar konstigt på mig*

J: Asså, jag menade "stor i karriären" och inte "stor kroppsmässigt" *asgarvar*


Haha! Världens fail!


Jaja!

Har nyss suttit i säkert en och en halv timme och läst Stellas blogg. Jättetrevligt, tycker jag. Hoppas jag får nämna henne... 


men men. ha det bra ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards