jojjothewiki

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

unbelievable how things can change in an hour!

Av Jojjo - 13 maj 2011 21:43

Ehrm... ah okej, förut var jag trött och gud vet vad... HAHA! Nä det vet han inte, men men. Nu är jag i stället hyper och det känns som om jag aldrig kommer vilja äta något igen. Anyway, Kom NYSS på att det är skolavslutning den 16:e Juni och att jag och mamma (troligtvis) ska köpa någon klänning-sak tills dess... haha!

Erkänn, det låter helt strange när jag säger ordet klänning med "till mig" i samma mening. Eller så är det bara för mig och alla som verkligen känner mig, ytterst ovanligt att se mig i klänning, det säger jag bara.

Jäklar vilket tjat det blev på mig helt plötsligt. I alla fall, bestämt mig för att cykla iväg till närmaste by imorn, hur många tror att jag kommer iväg? *knäpptyst*

Och så... Isax kommer tydligen dö om han inte mejlar mig på en vecka. Kul, ska testa att ignorera honom ett tag. Mwoha! Kan bli riktigt skoj... 

Jajajajaja! Nu ska jag sluta babbla och spara inlägget (haha)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jojjo - 28 september 2011 18:08

jojjothewiki.blogg.se  <- därifrån lär jag blogga nu! ☺ ...

Av Jojjo - 21 september 2011 21:08

A brighter world that keeps your words away. Every time I close my eyes I realise that you hurt me. You said you didn't believe me and until now I didn't care. But you said that I was weak and I'm not Every time someone hit me I raise and g...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:26

Just min normala musiksmak...

Av Jojjo - 18 september 2011 14:09

Kollade igenom gamla foton tagna med min mobil och garvade mycket!  <- who took my chocolate!?   Och sen måste jag bara visa en förändring som är så... jag vet inte!       Bye sålänge ☺ ...

Av Jojjo - 17 september 2011 22:20

Jag sov till tolv!  Ha, och sen såg jag på tv, läste, såg på tv och sen på film. Tittade på.. Allt en tjej vill ha och det är inte min typ av film kan jag meddela.  men ja.    ...

Ovido - Quiz & Flashcards